Translate

碎玉

在戰爭博物館中除了有三部雪曼之外,還有一部 Sturmgeschutz III。可惜在看見它之前剛發現大堂的收藏品是開放給公眾,故此當時一心只想走去大堂,亦只匆匆拍了幾張照片就走了,連這是甚麼型號的 StuG III 也沒有搞清楚。雖然如此,我也有留心看看這件展品是真的還是仿製品。結論是,這多數是真的 StuG III 殘骸。除了裡裡外外的仔細度之外,製造一部完整的仿製品會比製造一部殘骸仿製品容易得多。而且要收藏一部真的戰車殘骸會比收藏一部真的完整戰車更容易。部車當然有經過一定量的更改,如拆去一些有危險或鬆脫的零件,又或者洗白白等,但展示品應該還有七分真實殘骸的味道。畢竟這種博物館沒有甚麼多,義工(年老退休軍人)就一大蘿;要從他們的記憶中重組一部戰車出來應該不是問題,尤其是那是一部敵軍殘骸,想來反應會相當踴躍!














15 則留言:

  1. 我話部StuG III 殘骸一定係真嘅,因為好次你錦講''製造一部完整的仿製品會比製造一部殘骸仿製品容易得多''同埋我體完你d相之後我就拿左我本''無''器圖典(我唔係打錯,本野個名係錦 )黎體,我發現部坦克上面嘅彈痕同二次大戰美國常用嘅''寸''甲彈所做成嘅彈痕差唔多,所有我覺得這部坦克係真野
    [版主回覆07/09/2009 06:43:00]下次再去時一定求證一下!

    回覆刪除
  2. well 係真係流野 , 我都當它真真野~
    [版主回覆07/09/2009 06:38:00]流野都至少有博物館級質素

    回覆刪除
  3. 果然係模型友, 影埋呢d戰損位.
    [版主回覆07/09/2009 06:36:00]這是模型友而不是攝影友的趣味

    回覆刪除
  4. 呢d對戰損舊化人可是好珍貴的圖片呢~
    [版主回覆07/09/2009 12:13:00]有機會行行博物館,就算不是這種,只要細心的話都可以發掘到與砌模型相關的趣味出來。

    回覆刪除
  5. 戰車殘骸是AFV友另一個層次的挑戰,希望有一天可試試.
    [版主回覆07/09/2009 12:24:00]你會得嘅

    回覆刪除
  6. StugIII被打成咁, 當時戰況應好激烈, 咁入面d人咪死哂?(I mean如果走唔切).
    [版主回覆07/10/2009 06:21:00]戰爭本來就是你死我亡的一回事。

    回覆刪除
  7. 有冇興趣整返隻爛Stug III?
    http://www.hlj.com/product/TAM35197
    [版主回覆07/10/2009 06:27:00]爛 Stug III 就無本事了!
    田宮這車我只有 1:48 版本,多年來都未動工,希望不久有衝動開車。

    回覆刪除
  8. 好有用既資料
    [版主回覆07/10/2009 06:32:00]客氣了

    回覆刪除
  9.   這是炮口位來嗎? 唔知係點整爛呢?
    [版主回覆07/10/2009 06:32:00]是炮口位,想來是爆炸的高溫做成,留意圖左下方的裝甲也有類似的痕跡,故此應該不是被一大件硬物碰撞而成的。

    回覆刪除
  10. As you have changed your placing of the pics in another website, I can't reach them via your Yahoo photo album for BIGGER sizes.  That's a problem!!!
    [版主回覆07/10/2009 06:43:00]不必把頭髮也扯甩,就算我放在 Y!B 的相簿也不會放大相,通常都是 640 x 480 或 720 x 480。Y!B 內容只可以顯示到 500p 闊,放太大只拖慢上載速度矣!
    大相我剛放了在這裡: Stug III Ausf F (暫當作 F 型,有可能是 G。)
    在維基 Stug III 頁中發現此頁 => Canadian War Museum - Sturmgeschutz Stug III Assault Gun

    回覆刪除
  11. 有用喎﹗極具參考價值。
    (第8張是星形的戰損,很特別。)
    [版主回覆07/11/2009 10:14:00]好似用模型刀削出來一樣

    回覆刪除
  12. 老實說,我一向上 yahoo blogs (包括你的)都無乜困難,唔知點解見你同其他 bloggers 話上唔到或者要好耐﹔不過寫 comments 時一copy and paste 就久不久真係反應好慢,尤其貼 icons。
    BTW,方便畀埋烏龜M4的大頭相嗎?Thx。
    [版主回覆07/11/2009 10:16:00]暫時只有這些,遲下再去影過!( M4 大相 )

    回覆刪除
  13. 星形的o隆.........
    [版主回覆07/11/2009 10:19:00]肯定唔係幸運星!

    回覆刪除
  14. 這真實的戰痕很有抄考價值
    [版主回覆07/11/2009 10:24:00]真係只有模型人對屍骸情有獨鍾

    回覆刪除
  15. 會唔會係十多年前係湖底撈返上黎果部呢?
    [版主回覆07/20/2009 00:30:00]就算十多年前係湖底撈返上黎,都坐係湖底三十幾年,邊仲有咁嘅樣

    回覆刪除