Translate

大功告成,可以早抖

好眼瞓,文字後補(已補)。但也得鳴謝兩位卜友:多謝貴大人指點的灑霧噴法,亦多謝 KY 兄超水準舊化示範和分享。


去片!


下三圖:全貌


下圖:機艙。艙邊與艙蓋的接口位在艙邊一方刻了一圈凹線,而在艙蓋的一邊加了一圈凸線(相沒有清楚顯示),以示這個乃密封的駕駛艙。


下圖:灑霧法加海綿大法的一個例子


下圖:防滑紋油成了黑色,令整部機的色彩不至於太單調。


下圖:新加的腳踏在機下側


下兩圖:自製雜物:箱,氈和繩。


下圖:繩兩端各有小鈎,繩本身有彈力可伸縮,易於鈎著舊 MG 渣古附送的小環。


下圖:這個小環卻是用了舊 MG 巾附送的小飾物再加一個小金屬環,而這個小金屬環是從一條金屬鏈中拆下來的。


下圖:信不信由你,原件模型中這個吸氣口既沒有網內裡亦完全空白。¥6200 的模型啊!


下圖:意外地成功的甩青,亦意外地上了鏡!


下兩圖:拖架


下兩圖:之前買的 A 貨乒乓球變了三個托,托下的彈弓是 Evergreen 的膠條屈出來的。而連接乒乓球和彈弓的四個半環也是 Evergreen 的膠條屈出來的。


下圖:這個有螺紋的圓鼓是差不多廿年前自製的多餘零件,一直沒有機會使用,至今終可重見天日。


下圖:這個四方箱是從廿多年前買落的舊模型(超時空世紀?)改出來的。(果然有橫山宏砌模型的風格呢 


下圖:請不要問我為甚麼拖一部 Falke 要帶備鐵筆鐵鈎之類的架生!

21 則留言:

  1. well ! 正野! 我唔多砌哩d靜態野, 但比你整到有d心郁郁! 
    [版主回覆09/26/2009 20:48:00]謝島主。1:20 這個比例的確有不少發揮空間,有機會不妨一試。

    回覆刪除
  2. 有型! 很不錯呢. 覺得你的水準越來越好呢. 你砌軍事東東的確有一手! Nice Job!! ^^ 我看眼睛的眼球好像特別白. 你是不是用了順白? 我以前砌miniature時, 有教學塗眼球用灰白;不用順白會較自然/像真 不過都已經很好了. 不用改呀 ! ^^
    [版主回覆09/26/2009 20:47:00]謝  其實之前 YAYA 已提過我眼白太白,只不過一直未有記起去補噴透明黑。不過剛已補噴了!

    回覆刪除
  3. 正﹗唔洗多講﹗一於照跟﹗﹗
    [版主回覆09/27/2009 09:03:00]好彩唔難跟 

    回覆刪除
  4. >>意外地成功的甩青,亦意外地上了鏡!
    你亦意外地上了鏡!
    btw, 好靚呀, D電線走位也有心思, 值得一提!
    [版主回覆09/27/2009 09:06:00]所以影相時要肯定自己有著衫  不過啲電線走得唔靚 

    回覆刪除
  5. 係咪贏o左冠軍?
    [版主回覆09/27/2009 09:07:00]係亞軍,僅僅輸了個馬鼻 

    回覆刪除
  6. 可否詳細點分享下灑霧法呢? 小弟很感興趣呢!
    [版主回覆09/27/2009 09:17:00]貴大人處已有詳細解說,我不敢班門弄斧呢!我能補充只有一點,如果你打算在主色上加另一隻色,如我在主啡色上加白色,或打算用琺瑯做洗塗的話,用油性油灑霧吧! 貴大人的 手髹實驗
    貴大人的 噴筆上色

    回覆刪除
  7. 好靚~ 堂兄舊化真有一手
    [版主回覆09/27/2009 09:18:00]都係兩位高手無私的分享成果吧!

    回覆刪除
  8. 恭喜....
    捱咗咁耐都值得,再接再厲....
    [版主回覆09/27/2009 12:14:00]謝!真係要再接再厲,笑笑團的 G30 殺埋身了

    回覆刪除
  9. 拿亞軍好,拿亞軍比拿冠軍幸福。
    [版主回覆09/27/2009 20:17:00]對,Capcon  2007 拿了個冠軍,2008 年電擊入唔到圍 

    回覆刪除
  10. 架拖架, 正咗好多. 
    恭喜恭喜 ,
    攞到亞軍, 幸苦都值
    [版主回覆09/27/2009 20:18:00]謝,仍然可惜砌不起部拖頭!

    回覆刪除
  11. 個拖架細部好正!! 個雜物架都係
    [版主回覆09/27/2009 20:20:00]謝謝,兩組都好好玩,分分鐘好玩過砌部主機 

    回覆刪除
  12. Beautiful!  好多添加細節都好靚!
    恭喜奪得亞軍!下一屆冠軍在望了。
    [版主回覆09/27/2009 20:21:00]還是多得你的指點呢,謝 

    回覆刪除
  13. 請問呢個
    點噴嫁?好想學呀! 唔該
    [版主回覆09/27/2009 20:24:00]事前要先上好色,我指同自己化了粧先...

    回覆刪除
  14. 路過看見大大的帖很充實,亦很實際!獲益食多!
    [版主回覆09/28/2009 09:22:00]聽到這種留言,差點想加入黑名單,好彩見係你 

    回覆刪除
  15. 快靚正......小弟都要向堂兄學習,學習.
    [版主回覆09/28/2009 10:11:00]你知嘛,沒有你那詳細解說,最重要再加上有說服力的示範,恐怕我是不會抄你的做法 

    回覆刪除
  16. 一路睇一路嘩! 唔識得用文字形容... 總知就贏哂啦 (起馬在我心中) 睇埋回覆得知堂哥奪得亞軍... 要看看輸了那個馬鼻是怎樣...
    [版主回覆09/29/2009 10:16:00]謝!我相信評判有其理由,各花入各眼,亦不必深究呢!

    回覆刪除
  17. 正野!!堅!!十卜!!十卜!!
    [版主回覆09/29/2009 10:16:00]謝謝!

    回覆刪除
  18. 好正~ 軍事模型真係博大精深啊!!!!
    p.s.那黑人的眼白好白啊~
    [版主回覆09/29/2009 10:18:00]謝!那黑人的眼白你之前有講過,樓下簡兄亦有提出,所以在交件前已補噴了煙色了。

    回覆刪除
  19. 很精彩的作品
    [版主回覆09/29/2009 10:19:00]多謝!

    回覆刪除
  20. 恭喜堂兄奪獎 . 可否收我為徒  <-- 我係講真0架
    [版主回覆09/30/2009 11:16:00]你老哥咪耍我,我有不少東西可以在你身上學習呢!

    回覆刪除
  21. 原來d兵兵波係咁用 好波
    整得真係好靚
    [版主回覆10/07/2009 07:25:00]謝,乒乓波是靈光一閃下的產品 

    回覆刪除