Translate

白雪飄飄

終於等到渥太華今年首次下雪,這即是意味著,就算天上烏雲密佈作下雨狀,氣溫只要低於零度的話空氣濕度也會低,適合噴消光了!今年的秋天實在太濕太暖,我部 Zeta 等乾燥日子也等了幾個星期  應該這個星期可以埋齋了 

16 則留言:

  1. 呼呼呼~ 下雪了~
    [版主回覆12/08/2009 12:13:00]落大啲,落大啲,咁就可以早放工了 

    回覆刪除
  2. 香港有咁既景況 就好洛 ~ 
    [版主回覆12/08/2009 12:14:00]跟手大厦外牆的水管結冰爆晒就大鑊囉 

    回覆刪除
  3. 香港呢幾日個天仲灰過我既人生. 加拿大先係人類生存既地方. ps:第二張好似simcity.
    [版主回覆12/08/2009 12:15:00]大王,這邊這個秋天都一樣好灰架!

    回覆刪除
  4. 我看見相時又是直接想到 SimCity,不過想的是 SimCity  好像造不出雪景……
    從來未去過落雪的城市,唯一見落雪都只是在瑞士鐵力士峰留了一小時。下雪是怎樣的?是浪漫多還是麻煩多?
    [版主回覆12/08/2009 12:20:00]視乎下幾大的雪,白雪飄飄還可以說是浪漫,一落大雪就肯定麻煩多,尤其是在駕駛中。

    回覆刪除
  5. 埋齋?what language?
    係開齋......埋周!
    [版主回覆12/08/2009 12:22:00]You sure? 我記得做o靚時打籃球有所謂「埋齋」這回事喎。

    回覆刪除
  6. 我最怕凍...如果要等到落雪先可以噴嘢...我情願唔噴....
    [版主回覆12/08/2009 12:24:00]其實只是等天氣乾燥,但只不過氣溫一跌低過零度就一定乾燥吧。

    回覆刪除
  7. 白色聖誕又o黎喇
    [版主回覆12/08/2009 12:27:00]白色聖誕言之尚早,沒有一場大雪的話,飄在地上的白雪不用幾日就被陽光晒溶了(就算氣溫低過零度也一樣晒溶)。

    回覆刪除
  8. 2009-12-8 2010年笑笑團月曆已作第二次更新修改 ~
    1.封面顏色重新執多一次,希望各位能給一些寶貴的改善意見吧!
    2.圖片後有b的是新相了!舊相沒刪去的~
    3.主要改動作品及作者名字排序及一些blog友要修正的錯誤,
    4.各月曆參加者可以用先前的連結及密碼 http://www.yaya.hk/talk/toYAYA/55 重新登入呢!
    5. 請大家盡量在 http://www.yaya.hk/talk 內留言,因為我顧唔到咁多地方啦!麻煩哂!
    [版主回覆12/08/2009 12:28:00]又要多謝國寶一次了 

    回覆刪除
  9. 我要zeta + 雪景~
    [版主回覆12/08/2009 12:30:00]唓,早知你要 zeta + 雪景的話,我一早在最潮濕時噴消光就即刻有啦!

    回覆刪除
  10. 咁又一年了 我仲記得上年仲同你討論過冰天雪地去影相有咩問題
    [版主回覆12/08/2009 12:34:00]一個冬天之後發覺到,冰天雪地去影相其實係無乜問題嘅 

    回覆刪除
  11. 咁又要再羨慕一下你了
    [版主回覆12/09/2009 10:01:00]去北海道影餐飽吧!

    回覆刪除
  12. 有冇落樓打雪戰
    [版主回覆12/09/2009 10:02:00]梗係無啦,你估做戲而我又唔係十八廿二!

    回覆刪除
  13. 嘩~正呀,拿拿林攞d巾出去影雪景
    [版主回覆12/09/2009 10:04:00]手都凍僵,咪揾啲咁嘅嘢搞啦!

    回覆刪除
  14. 我今個聖誕會去澳洲,下次去加拿大時請帶我看雪景﹗﹗
    [版主回覆12/09/2009 10:09:00]澳洲好熱喎!(見此: http://hk.myblog.yahoo.com/jw!EP_clQ2TER_V3Yra.zAAvA--/article?mid=1018&suc=1 ) 要看雪景不如去日本吧,加拿大冬天太凍其實不宜旅遊,還是夏天來好!

    回覆刪除
  15. 好正, 我諗好凍
    [版主回覆12/09/2009 10:11:00]其實不是想像中般凍,零下十度以下就真的算凍了!

    回覆刪除
  16. 老婆大人要去……
    [版主回覆12/10/2009 10:58:00]同老婆去,去邊都好啦!

    回覆刪除