Translate

阻拘女小販 阿伯守行為

(星島日報報道)食環署人員拘捕跪地求饒的老婦小販,七旬男途人徐威抱不平施「援手」,被指推跌販管隊人員告上法庭,昨獲控方撤銷控罪,惟要簽保守行為。徐威對做了十小時「監躉」氣憤難平,但強調是激於義憤,並不…


食環署應該好似紀律部隊般要入職員工考體能;員工被七旬老翁襲擊跌倒其實是好羞家的一件事,虧食環署好意思擺上法庭搞大件事 

4 則留言:

  1. 而家d 人就係咁不知所謂, 做錯野都可以理直氣壯
    [版主回覆08/21/2010 21:13:00]今日我做咗白撞,嘗試在隔離幢樓同一層同一單位開門返屋企!我雖然入錯大廈,但我都好理直氣壯同看更講…

    回覆刪除
  2. 個阿伯有一句講得好喏:[民怨就係咁嚟0架喇]
    [版主回覆08/21/2010 21:14:00]講得好,一針見血,就可惜是市民的血。

    回覆刪除
  3. 差佬咁 fit 都係一樣 '啤' 兩眼就會自動瞓低...跟住就話人 '打實佢'.... 早前比人打咗兩把嗰個都係咁, 重要反應其假咁响打咗兩把之後隔成秒先瞓低. 佢可能患上 '大腦神經遲緩綜合症' .... 哩d 所謂公僕, 一早上晒腦, 裝入咗 '一掂自動 pa 低系統' (此系統係由機動戰士裡面嘅 亞拉巴馬公司開發嘅, 街邊冇得賣 .... )
    [版主回覆08/21/2010 21:21:00]怪唔之得訓練差人要咁長時間,真難為佢哋 

    回覆刪除
  4. @@依家D人都係不擇手段
    [版主回覆08/23/2010 08:23:00]咁又唔好一技竹篙打一船人。

    回覆刪除