Translate

共佢相識在童年

星期六無意中在旺角的現代模型發現一盒電鍍版的 1:100 VF-1S,作為此行最後一盒買給自己的模型(換言之我有再買送給別人的模型,大電王可以做證!),用 $50 買了這盒老模亦不為過。


下圖:當日以極速素組起來的電鍍 VF-1S。因為當年有井的出品不會有如今日笨大的卡榫,所以需要動用不少遮蓋膠紙。


下圖:與在日本買的同比例 Wave 出品的 VF-1J 比較,差不多二十年的生產質素實在高下立判!


下圖:當然,我入這盒電鍍版老模自然是醉翁之意不在酒。




下圖:當晚素組完盒 VF-1S 後就開始素組盒蟹 sir 出讓的 SR3。其實手上唯一一卷遮蓋膠紙是買來搞它,但只素組了個身軀我就投降了。Wave 這盒五星一如以往,零件又多又散,卡榫又扣不實。要包一身遮蓋膠紙著實費時!

13 則留言:

  1. 真係天天都唔簡單!
    [版主回覆08/23/2010 08:40:00]要玩盡嘛!

    回覆刪除
  2. 其實我覺得ARLL 同 WAVE真係海軍鬥水兵..... wave除左關節外, 個外型真係 原典繼承
    [版主回覆08/23/2010 08:43:00]你真係覺得 Wave 出的外型咁差?!我自己倒喜歡它的外型,不過還是會略作修改。

    回覆刪除
  3. 你返來咁耐有無訓過呢?
    [版主回覆08/23/2010 08:43:00]要準備回加拿大時的時差嘛 

    回覆刪除
  4. 一路順風呀地理堂!找天再來~
    [版主回覆08/23/2010 08:44:00]謝謝,我會再來的 

    回覆刪除
  5. 如果想依盒 macross,都有排搞...
    [版主回覆08/23/2010 08:46:00]咁我都只係相要套附加裝備吧 

    回覆刪除
  6. BTW, 今晚出唔到來吃晚飯了,你食得開心o的。
    最好年年返來,唔好每兩年先一次。
    [版主回覆08/23/2010 08:52:00]真可惜,今晚會有點失色! 你介紹個靚女過我識我不就會年年返來嗎 

    回覆刪除
  7. 介紹 Joanna 你識好唔好?或者佢兩個 friends,Joanna 話佢地好靚~~
    http://a367.yahoofs.com/hkblog/OPAAfXKTHBLVPOZj0or05uxf0g--_1/blog/ap_20100819032718442.jpg?ib_____DgpN6gAWh
    [版主回覆08/23/2010 09:14:00]女神不是我等凡夫俗子可以高攀的,至於佢兩個 friends,原來你只想我去沙巴…

    回覆刪除
  8. 其實要睇呢o的「靚女」去沙巴唔夠,去印尼科莫多島,有全世界最大的科莫多龍!
    [版主回覆08/23/2010 11:09:00]印尼妹更加無興趣

    回覆刪除
  9. 如果以一請假就請成個月都唔返工的準則下, 咁地理蛇都幾富豪下, if佢年年都返黎
    [版主回覆08/23/2010 15:43:00]嗱,那是教授的提議,富豪都是教授富豪的提議 

    回覆刪除
  10. 舊模可以有很多改造空間
    [版主回覆08/23/2010 23:53:00]改到可以用在 Wave 的版本上已經心滿意足了!

    回覆刪除
  11. 呢盒都算係經典, 用五十紋係"現代"買到都算是奇事 ~ 話時話今趟之旅, 素組了多少盒模型呢 ?
    [版主回覆08/24/2010 15:23:00]十二盒素組了,三盒不能素組,果然買了太多 

    回覆刪除
  12. 呢隻係IMAI今井舊模來的,ARII無出Super pack,手臂亦好似無水平轉軸,而個樣仲好嚇人添!
    [版主回覆09/22/2010 06:29:00]對,我見 1:100 淨 Battroid 是有井出的,所以才以為 Superpack 也是它的出品。謝過 
    我都記得 ARII 的 Battroid 手臂是沒有水平轉軸,當年要自己加的。

    回覆刪除
  13. 之前都唔在意FSS同塞, 原來你有blog過呢兩件野..
    [版主回覆03/19/2011 09:24:00]我祇是隨意寫過,沒有甚麼參考價值!

    回覆刪除