Translate

新年第一痕

這個新年假期我又從渥太華駕了四個半鐘車在多倫多渡過,百無聊賴之下手痕痕把冷宮中的轟雷組合了起來。雖然同是壽屋的出品,但與上星期組合的 Armored Core Uranus 比較實在有太大分別了。首先這模型遠不如 Uranus 精密,而且又可以說沒有細小的零件,用來過手癮止痕也還可以的。(當然,大前題是閣下不想用笨大更平更靚的模型來止痕!)Frame Arms 的一大賣點是那個超可動內骨架,大可以用在其他模型製作上。不過老實講,雖然有蟹 sir 漂亮的 Calibur 例子在前,但這內骨架的精密度可謂欠奉,而且部份地方也相當鬆,個人就不太感興趣了。



下數圖:我在 Facebook 貼的一幅初步完成圖中,小鯊已經留意到這模型的表面有很多塑膠收縮。其實這個問題也不算怎樣嚴重,至少收縮不算多而模型表面又平又大,修補打磨並不困難。


下圖:設定中小腿後有一個履帶裝備,但壽屋造得既不精細而設計又奇怪莫名,所以我從來都沒有打算安裝它。


下兩圖:就算身軀包裹了裝甲也好,那些簡陋的關節仍然清楚可見。




不知從何時起商人開始把泳衣女郎印在月曆上,累及天下男仕在新一年之初身上總要痕一痕。但願各位在新的一年「身體健康」吧!


18 則留言:

  1. 好彩對此模型無咩興趣....
    [版主回覆01/03/2011 12:11:00]我現在知錯了 

    回覆刪除
  2. 模型就唔好提啦!因為我都唔砌乜劑!反而個月曆唔該「more photo pleae!」
     
    唔該!
    [版主回覆01/03/2011 12:12:00]月曆要一個月一個月翻開架!

    回覆刪除
  3. 泳衣女郎日曆點都好過猛男日曆....
    [版主回覆01/03/2011 12:13:00]所以我都覺得自己好正常 

    回覆刪除
  4. 嘩!!! 洋妞啊~
    [版主回覆01/03/2011 12:16:00]何必大驚小怪呢;見得多你就會習慣架喇!

    回覆刪除
  5. 你真係大整蠱! 要張你歸入蟻仔類動物, 下次要偷偷哋入嚟!
     揸fit人話: 呢個唔慌好人, 砌模型就砌模型啦, 放埋D咁嘢上網!
    [版主回覆01/03/2011 12:18:00]祝大家身體健康不能夠只有空談,至少都要附上圖片,免得又俾人話我無誠意架喇!

    回覆刪除
  6. 噢 ~ 朋友最近送了一盒壽屋出品嘅BREAK BLADE主角機Derufingu 比我!希望無你呢個情況啦 ~
    [版主回覆01/06/2011 14:45:00]如果會用啞色和舊化的話,塑膠表面收縮的問題其實可以不太理會的 

    回覆刪除
  7. 有得楝,我情願選 break blade了~~~
    [版主回覆01/06/2011 14:43:00]至今 Break Blade 還未能打動我。不過現在我們已經很幸福了,除高達外還有不少選擇。

    回覆刪除
  8. 咁多幅圖最正幅月曆, 望咗好耐 ..唔知佢會唔會縮開只左手....
    [版主回覆01/06/2011 14:41:00]一齊祈禱請她縮開只左手吧 

    回覆刪除
  9. 條囡同你的F.A.有得揮﹗
    BTW, 謝謝你召喚﹗
    [版主回覆01/06/2011 14:39:00]是真心謝我還是謝最後一幅相 

    回覆刪除
  10. wa! 無著衫wo~ 隻轟雷
    [版主回覆01/06/2011 14:38:00]隻轟雷 真係太露骨咗啲啲 

    回覆刪除
  11. 見到隻轟雷令我(意志)硬起上來了,但見到鬼妹就唔會。
    我喜歡東洋的(模型)!
    [版主回覆01/06/2011 14:36:00]你也未免太冷落鬼妹了!

    回覆刪除
  12. 見到轟雷意志 硬起上來了
    [版主回覆01/06/2011 14:29:00]要計劃交功課了 

    回覆刪除
  13. wow!!!呢隻正AR!!!
    [版主回覆01/06/2011 14:29:00]它的設計的確是幾特別的。

    回覆刪除
  14. 堂兄你好少砌車車嗰喎, 但係唔知點解, 在你嘅Blog入面, 經常都會有車頭燈出現
    [版主回覆01/06/2011 14:28:00]其實除咗個卜之外,我屋企個電視都成日有飛車場面架 

    回覆刪除
  15. 估唔到你都鍾意pin up girl風格窩. 果然係70's後.
    [版主回覆01/06/2011 14:25:00]只係為自己打打氣吧!

    回覆刪除
  16. 睇黎壽屋模型表面功夫唔懶得啊!
    地理堂兄係逐件件check, 逐個縮膠位補牙膏畢地再磨?
    [版主回覆01/06/2011 14:12:00]我的確是逐個收縮位用牙膏畢地填補,我丞認這做法不是完全有需要,但這過程就不必傷腦筋,只要見凹位就填便算數 

    回覆刪除
  17.  咁多縮膠, 見到就怕怕 你話可以不理, 但之後又噴油又改造, 整件成品出來至俾一兩個礙眼縮膠位破壞晒的話就真係嗚呼哀哉~~ 都係用last幅相養下眼好過了....
    [版主回覆01/09/2011 12:21:00]所以為安全計,我還是會填補那些收縮位,以防萬一。

    回覆刪除
  18. 成個月公司部電腦懷到而家(過埋年)都未整好!屋企o個部大人又要做功課,都好耐無上網上o黎吹吹水囉!親過年有少許時間,上o黎追番睇o的舊網誌,咦!有位鬼樣囡囡唔著衫o既,睇真o的原來地理兄o的(健康圖)都幾洋化o下!話時話仲有無添呢?
    [版主回覆02/07/2011 10:47:00]要睇圖就當然去某昆蟲處 

    回覆刪除