Translate

近期製作(3 / 5):Toyota Supra GT

這部車我在 2006 年回港時在英明(可能是叫偉利,總之是千里達隔離那間)以平價買的。帶回加拿大後已經開始製作,但一直都拖拖拉拉沒有認真去做。屈指一數自己已有十多年沒有完成過汽車,今年趁模型比賽就試下完成它吧!



下圖:其實一部汽車模型要 OOB 的話確沒有很多東西要搞的,除非…


下兩圖:從香港寄運至多倫多時,因為行李擠逼所以把擋風玻璃兩側的膠臂壓曲了。這就是多年來拖拖拉拉的原因。



下圖:不過還有很多東西要搞。


下圖:花了很多時間打磨這個車廂內的保護架,不過昨晚才發現,原來加了透明車窗後跟本就不能夠從外仔細看見車架的瑕疵!

17 則留言:

  1. 大銀幕嗰兩條嘢好傷喎...
    [版主回覆05/31/2011 09:44:00]所以搞極都唔滿意 

    回覆刪除
  2. 你D模型火頭同我工作上既PROJECT一樣. 燒到四維都係.
    [版主回覆06/01/2011 10:19:00]我果啲係唔會死得人嘅 

    回覆刪除
  3. 不如改造炒車啦
    [版主回覆06/01/2011 10:21:00]你認錯人,我唔係門神湯 

    回覆刪除
  4. 張水貼仲可以用嗎?黃了沒有?
    [版主回覆06/01/2011 10:22:00]竟然沒有黃!

    回覆刪除
  5. 我等咗好耐喇,非常之期待 .你終於都砌車喇 .
    [版主回覆06/01/2011 10:26:00]你想睇我點死吧?!

    回覆刪除
  6. 仲有呢架車既A柱10架有7架都係斷!! 彎左算賺左架啦!!
    [版主回覆06/01/2011 10:28:00]如果一早斷咗反而更好唔洗煩,現在就搞來搞去都唔滿意 

    回覆刪除
  7. 乜原來你有砌車咖咩?
    [版主回覆06/01/2011 10:33:00]真係讀書時代有砌過幾架,不過係唔入流那種製作 

    回覆刪除
  8. 模型變形或舊化係存藏一大問題...
    [版主回覆06/01/2011 10:34:00]真係有點食之無味棄之可惜的味道。

    回覆刪除
  9. 條A柱彎成咁!不如自己用膠條整過好過啦!
     
    至於窗方面,不如試下開窿吖!或者自己織格仔布都唔錯!
     
    [版主回覆06/01/2011 10:40:00]其實祇要黐在透明玻璃窗件上就看不出有屈曲,但這樣做好有可能會見到膠水跡,所以一直都立不起心腸決定怎做。 織格仔布這個提議幾有趣,不過要花點時間做下資料搜集先。

    回覆刪除
  10. 千里達隔離o個間係叫"英明",好大間架嘛 ~
    自己以前讀書時都有砌過一兩架,要砌得靚真唔容易,當時自己細又無乜工具,齋拍"痴"水貼就算,而家諗起都想砌番隻 ......
    [版主回覆06/03/2011 05:42:00]我是那種識去不一定知那裡叫甚麼的人。就好似我屋企附近的超市,總不太肯定叫甚麼名 

    回覆刪除
  11. 乜你睇得我咁衰呀
    [版主回覆06/03/2011 05:43:00]自我投影啫 

    回覆刪除
  12. 羊仔:我等咗好耐喇,非常之期待...你終於都砌車喇... 地理堂:你想睇我點死吧?! JKL:睇完你點死之後我post返十九幾廿年前的出來倍你...
    [版主回覆06/03/2011 05:48:00]如果現在還保存有十九幾廿年前的作品的話,單是這點已經嬴得滿堂掌聲,何死之有?!

    回覆刪除
  13. 我也想睇堂哥砌車車!我都有廿九幾年前既車車相可以post出來架!
    [版主回覆06/03/2011 09:59:00]乜突然間個個咁多古董呀?

    回覆刪除
  14. 年幾大嘛 !! 開始要想當年了 ,而砌車車對我來說有太多回憶了 其實我最想砌番既車車係當年富士美出既EM系列其中一架ferria 288GTO,復刻版一出番我就即入,我連蝕刻片都入定了,有機會/時間我一定要砌番
    [版主回覆06/07/2011 07:31:00]你的火頭一個接一個,恐怕這架 288GTO 都有排等喎 

    回覆刪除
  15. 就算家下有時間都冇信心用技術去整吧
    [版主回覆06/07/2011 10:47:00]除非你打算將架車搞超可動,否則沒有理由無技術嘅 

    回覆刪除
  16. 正正就是要搞可動全開 ,好像TOM兄那做法
    [版主回覆06/07/2011 11:09:00]那技術上應該難不到你,反而資料搜集方面會幾煩。畢竟汽車不能天馬行空,一打開車蓋被人說「真車都唔係咁樣嘅」就掃興了。

    回覆刪除
  17. 搜集資料也是砌比例模型的好玩處,堂兄也講得啱,一打開車蓋被人說「真車都唔係咁樣嘅」時候,真是沒趣,所以唔想再浪費,做足功夫先開工,話晒288係我"尖卡"來嘛
    [版主回覆06/08/2011 09:48:00]這些街車都算易做資料搜集,戰機坦克等就難了,如果是以前的型號就真係更加難。所以我自己不是太好砌傳統模型,因為怕做資料搜集 

    回覆刪除