Translate

必善園 第一期

地理堂集團重點發展的必善計劃,今日終於推出必善園第一期。這個發展項目投資龐大,籌劃經年。荀眾要求第二期即將推出,優先認購於本週五開始,萬勿錯過。

必善園(busy 完),給你一個五星級的家。

必善園第一期示範單位照一(去模型枱版)

必善園第一期示範單位照二(未收拾版)

必善園第一期示範單位照三(臨時睡床版)

必善園第一期示範單位照四(未送齊傢俬版)


8 則留言:

  1. 都係果句,老人老狗間屋,幅牆點會冇海報架?仲有,d書呢?d書呢?

    回覆刪除
  2. 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈~ 果然係Busy完,咁乾淨~ 下星期末,我都要為我ge貓貓打造一個五星級的家。  

    回覆刪除
  3. 地方夠大,但總有點遊牧民族感。就是那種要走人隨時拉起大包可以走的那種感覺。

    回覆刪除
  4. 我都覺得貼番d 野係牆上面先似有人住過. 另外我睇到....雙人床喎....的確係為未來(星期六日)作好準備...

    回覆刪除
  5. 依~~~~! 必善園第一期, 全部係可以做愛做的事情的地方. 期待第二期介紹冲凉房.. ha.. ha..

    回覆刪除
  6. 你們對雙人床真多幻想,後生可畏! 貼牆畫我怕麻煩,太實怕第時撕不下,太鬆自動脫落。

    回覆刪除
  7. 都咁大, 買番幾幅中國畫掛下都得喎!

    回覆刪除
  8. 已經掛了 Sports Illustrated 的泳衣月曆了,中國畫實在不是我杯茶

    回覆刪除