Translate

行快啲啦,喟!

早幾個月前已經在多倫多的老家開始建立起無線網絡上網,但效果一直未如理想。今早終於立定決心把那 router 移了位,經過幾小時的努力,現在終於可以有一個似樣的瀏覽速度,爽!

3 則留言:

  1. 你現在身處多倫多!?
    [版主回覆12/28/2007 01:52:00]對呀。我明知在多倫多老家上網慢,所以甚至乎有三篇網誌在渥太華時已經寫定,一篇已經出了,一篇在十多小時後出,另一篇在年尾出。

    回覆刪除
  2. 好似成個加拿大你都有屋咁,夏里法斯有,渥太華有,多倫多有。溫哥華同愛蒙頓有無?同埋每間屋係咪都金屋藏嬌?
    [版主回覆12/29/2007 11:15:00]我無那麼本事,只在很多地方住過而矣!如果 Playmates 等都算「嬌」的話,我又的確到處都金屋藏嬌

    回覆刪除
  3. 模型人真係「偏」報此界各地^^
    [版主回覆12/29/2007 11:11:00]真係來自五湖四海!

    回覆刪除