Translate

天昏地暗

這幾日忙得連水也沒有時間和精力去游,在公司忙得不可開交之餘,回到家中亦忙於更新網頁。一口氣寫了四頁,現在可算做完了,斷估明日可以砌模型了!


Jigabachi


Stryker


渣古


渣古 B

5 則留言:

  1. 你個網頁幾掂,中英對照
    [版主回覆12/08/2007 21:50:00]謝。英文部份可以在公司打  ,然後用翻譯軟件轉做中文,回家執好篇中文,省去全篇的中文都要用手寫板一個一個字寫出來。

    回覆刪除
  2. 終於等到 你 嘅 網頁更新! 又可以偷師了!
    [版主回覆12/08/2007 21:51:00]客氣了,同好分享矣!

    回覆刪除
  3. 依排我都好忙...遲d仲忙
    [版主回覆12/08/2007 21:52:00]我就快忙完了

    回覆刪除
  4. 我好似冇之前咁忙,但又「支力」過舊時好多……
    我都快唔識更新網頁了………
    [版主回覆12/08/2007 21:54:00]你消耗腦力太多了,返工前不妨把腦袋留在家吧

    回覆刪除
  5. 工作上一到大節前特別忙!
    我都希望到聖誕果幾日得閒D...
    果兩隻渣古好似唔見你之前SHOW過出黎咁既?
    [版主回覆12/08/2007 21:57:00]七八年前的舊作實在無衝動去 show,只有新作才有完成後的衝動去發表。

    回覆刪除