Translate

新損友


早幾日去模型店買銅管,卻給我找到這種打磨棒。與一般打磨棒不同,這是(我相信)用碎料做成的特幼打磨棒,每支的打磨面只有 ~3mm 闊,非常方便打磨細小的地方。另外棒身亦頗夠硬淨,打磨的手感不俗,相當方便,從此就不需要自製特幼打磨棒了!因為一包內有不同粗幼的打磨棒,而包裝上沒有說明那是粗那是幼,所以初時還怕分不出粗幼,但細心看顏色就可以分得開。(包裝上連產地也沒有印!)




昨晚第一次仔細使用,發覺相當好用,主要因為棒身有彈性,打磨內弧的曲面實在一流。唯一不好是濕磨就好快損爛,乾磨就相當之耐用,不過一包只是 CA$3~,比起一些咖啡還要平,算數!


10 則留言:

  1. 奇怪的东西,看上去,一些很细小的地方可以得心应手了。dilaton兄端午快乐啦
    [版主回覆06/08/2008 08:00:00]其實不是怎樣奇怪吧,鬼佬好喜歡用這種 sanding sticks ,只不過我這包特別幼。
    亦祝你端午節快樂。

    回覆刪除
  2. 這個東西有點奇怪喎...但睇你咁用又好似幾方便喎...
    [版主回覆06/08/2008 08:04:00]的確是方便,至少不用自己找幼膠條痴條沙紙上去打磨狹窄的地方。

    回覆刪除
  3. 香港未見過囉.....
    [版主回覆06/08/2008 08:05:00]我都係第一次見,應該是北美出產的。

    回覆刪除
  4. 睇嚟都幾好用....
    加拿大有無龍舟睇....
    祝端午節快樂
    [版主回覆06/08/2008 10:06:00]多倫多年年有龍舟扒添;亦祝你端陽康泰

    回覆刪除
  5. 你應買10包8回香港,賣包我試下。
    [版主回覆06/08/2008 23:45:00]上次我看只有兩包,莫講話 10 包 8 包,不過我直覺話我知你個 WS 的人會有機會試下

    回覆刪除
  6. 邊度買嫁? 快D介紹個損友嚟!!!!
    [版主回覆06/10/2008 05:25:00]你幾時入渥太華未帶你去囉!

    回覆刪除
  7. 其實是否女士們用的指甲磨?  好似倍老婆行卓悅時見過...
    [版主回覆06/10/2008 05:30:00]類似,但模型用的中間夾了一層海綿,而這一種則更幼 (~3mm)。

    回覆刪除
  8. 香港好似唔覺有得買咁, 唔知可唔可以托你買一些呢?
    [版主回覆06/10/2008 05:31:00]到我返香港你試過先喇!

    回覆刪除
  9. 係咪有分粗目同幼目呢..?
    睇黎要黎粗磨幾好喎..
    [版主回覆06/10/2008 05:38:00]有分粗目幼目,與及粗粗目、幼幼目、粗幼目、幼粗目....
    粗磨嘅話未必需要用它,佢嘅強項始終係棒身幼同方便,自製幼身打磨棒並不難,只係煩吧。

    回覆刪除
  10. 嘩,而家先睇到呢 d 架生...好似好好用咁喎...香港有得賣就好喇 >.<
    [版主回覆03/03/2011 06:11:00]香港未聽見有得賣,不過最近發現可以在網上買得到! http://www.flex-i-file.com/alpha/sanding-files.php  中的 #0101 Mini Hobby and Craft Sanding Sticks 就是了。

    回覆刪除