Translate

甩毛獅


月初在加拿大戰爭博物館中所見,云云展品之中最吸引我的,是擺放在「貨倉」中的一部加國現役軍車
Cougar
現役軍車以前我也有見過,但例必是打理得四四正正才擺放出來讓公眾參觀。但這部「美洲獅」是在波斯尼亞執勤時遇襲,運回加拿大後不知何故沒有修理,反而捐了去戰爭博物館。而又不知何故,博物館不知是有意還是無意未有翻新(早前博物館在集中翻新一部二戰豹式坦克),只放在「貨倉」中讓遊人摸摸看看。對於模型人來說,這部車的參考價值應該相當大。雖然上星期日再去了博物館一趟,但在主場館一行就四小時,之後太攰也只能在這「貨倉」中行了十數分鐘。而且當天比國慶那天的天氣更好,「貨倉」中「貨品」大都非常背光,不宜拍照。現在看這些相不禁自怨星期日沒有多影幾張!



















大相

10 則留言:

  1. 啊....好似一架青苔車....
    [版主回覆07/17/2009 11:51:00]忘記一提,車身有些地方鋪了張綠色尼龍布,那裡就不會似青苔了!

    回覆刪除
  2. e架仲正﹗﹗仲多d野睇﹗
    (今年不玩電擊了,只玩團體,個人留下年同你返來一齊玩吧。)
    [版主回覆07/17/2009 12:09:00]吓,乜我出年返香港嗎

    回覆刪除
  3. 吓,乜你出年唔返香港嗎?
    [版主回覆07/18/2009 11:19:00]唔識答你......住!

    回覆刪除
  4. セ你D舊化咁重手?
    btw,我覺得博物館果D多數油一層好厚嘅油, 無哂上色參巧價值, 得翻機械設定而已...
    [版主回覆07/18/2009 11:25:00]去一次聯合國的執勤任務就要油一層白油,返來加拿大又油多層綠油,但凡展覧前又會油過下才見人,所以未去博物館的軍車都已經有好多層油了

    回覆刪除
  5. 好彩冇油埋d 傷痕
    [版主回覆07/18/2009 11:25:00]暫時未油,遲下就唔包了!

    回覆刪除
  6. 右面花得咁犀利, 看來佢係反o左車...
    [版主回覆07/18/2009 19:53:00]右前轆爆埋換過新一個添!

    回覆刪除
  7. 真係好正!!!! 你幾時返香港呢?
    [版主回覆07/18/2009 19:54:00]未有打算呢!

    回覆刪除
  8. 架車咁爛法,又唔保養,十年後又一新景象
    [版主回覆07/20/2009 00:40:00]所以架車一定會翻新,現在有機會就趁快影相。

    回覆刪除
  9. e 你砌o既新作? d 舊化做得好靚 wor~!
    [版主回覆07/20/2009 00:39:00]過獎過獎

    回覆刪除
  10. 現代野都搞到二戰咁, 佢地真係有一手!
    [版主回覆07/22/2009 08:12:00]都係用一個 RPG 啫!

    回覆刪除