Translate

神奇姨媽棒

本來今晚沒有打算出 blog,專心替這部 Predator 滲線,但首次用這 gaianotes 出的 Finish Master 之後,實在忍不了要抽小小時間寫一寫。其實也不會用很多時間寫,因為只需用一個字就寫好 ----「正」!這支「海綿」棒吸滲線殘留下來琺瑯油的能力,可以用「神奇」兩個字來形容。它不單止遠遠比普通綿花棒抹得乾淨,吸油力竟然連深入塗膜中的琺瑯油也可以吸出來。下圖中的 Predator 是用了 GSI 啞白色,滲線的黑色琺瑯油深深滲入了啞白色粗糙的表面之下;但用這支¥500 的 Finish Master(附十個「海綿」頭)就可以不費吹灰之力就抹得乾乾淨淨!還在趕電擊的朋友,如果想快快完成滲線的話,這¥500 絕對是花得過!(BTW,多謝夢大師的好介紹





Finish Master




七月廿七日註:常威兄報料,炮台山新XX廣場 Key Model 有得售,約$4X。

17 則留言:

  1. 咁知唔知D海綿頭散買幾多$呢?
    [版主回覆07/24/2009 15:51:00]應該無海綿頭散買,因為支棍跟本唔值錢!

    回覆刪除
  2. 好介紹喎  !等星期日出去旺角昅昅先  ....
    [版主回覆07/24/2009 15:52:00]祝你好運!

    回覆刪除
  3. 最正就係軟得黎夠硬!
    [版主回覆07/24/2009 15:56:00]對,在沒有再加工的情況下,佢硬得嚟可以讓我伸到去很窄的地方抹油。

    回覆刪除
  4. 可以洗完番用麻?or 都係用完即棄?
    [版主回覆07/24/2009 16:04:00]可以洗,但應該不能百份百洗淨。我估計一個「海綿」頭至少可以抹一架 1:72 老長飛機,如果是高達模型的話更卓卓有餘。

    回覆刪除
  5. 要買番枝試試先咋~~~~~~
    [版主回覆07/24/2009 16:06:00]你做舊化多,絕對會有幫助,但可能會嫌抹得太乾淨

    回覆刪除
  6. 你介紹到, 有機會一定試試! 感謝分享 ^^
    [版主回覆07/24/2009 18:35:00]別客氣,有麝自然香!

    回覆刪除
  7. 呢套野我都有用. 不過好快用完, 就算洗完都唔太乾淨(可能我用得太濫), 佢吸得太勁, D"污糟"好快吸到入心, 索唔返出來.... 我依家用Tempo紙多, 佢既密度連啞光面佢都索到, 唔會倒流返出來, 成本又低D, 係抹唔到角位, 同埋有機會甩毛(用水沖走)
    [版主回覆07/26/2009 21:59:00]我也只是初用,多謝提醒。
    我用較少毛的吸水紙,但甩毛問題很大,一直沒有好方法解決,直至用過這支棒!(Tempo 紙巾在北美是沒有推出,所以難以一試。可惜!)

    回覆刪除
  8. 吸得咁亁淨....咁滲線咪即係無滲過??
    [版主回覆07/26/2009 21:55:00]因為它夠硬身,可以準確控制抹的地方,所以滲線凹陷的地方可以準確避開。

    回覆刪除
  9. 又有好介紹﹗﹗
    [版主回覆07/26/2009 21:53:00]應該幾適合抹你隻跳跳的雙腳和座艙。

    回覆刪除
  10. 呢個姨媽棒的確唔錯. 唔知呢隻係日用定夜用裝呢 如果買夜用可能吸濕力會更強喎
    [版主回覆07/26/2009 21:47:00]日本人出,我想是日用裝呢!

    回覆刪除
  11. 試下都好喎
    [版主回覆07/26/2009 21:46:00]值得一試架!

    回覆刪除
  12. 好似真係好好用咁wo~@@
    [版主回覆07/26/2009 21:46:00]個人確實覺得它很好用。

    回覆刪除
  13. 最好就係edge 位可以抺返條好sharp 既線出黎
    [版主回覆07/26/2009 21:45:00]我都有機會試這用法,的確非常方便!

    回覆刪除
  14. 陰影噴得好靚喎
    [版主回覆07/26/2009 21:43:00]見笑了,是用噴科幻模型的手法噴軍事飛機

    回覆刪除
  15. 咁好....
    要搵下邊到有得買....
    [版主回覆07/27/2009 08:38:00]係邊度搵到留個言方便其他人好喎!

    回覆刪除
  16. 好似早大半年見過,都過因為未試過而價錢問題所以沒買..
    睇落都唔錯喎....可以換膠嘛?
    [版主回覆07/27/2009 19:55:00]可以換膠,一包十個白色膠頭。

    回覆刪除
  17. 見過未用過  好似好好玩WO
    4X元可以玩到幾耐XD?
    [版主回覆01/16/2010 23:36:00]好耐,一個頭可以吸幾件模型,一包十個頭,你話可以玩幾耐!

    回覆刪除