Translate

MOG'10 - 出洞


昨晚做到凌晨兩點,終於叫做搞起了這套大氣圈突入裝備。原本計劃十一月尾起貨的,但一拖再拖,又有些地方搞來搞去都不滿意,結果做到聖誕前才馬馬虎虎「完成」了。其實嚴格來說它不是完成了,因為好些地方是刻意沒有做。例如連接 MS 的組件是欠奉的,當然這是為了因應不同 MS 而只好如此。又例如喉管和推進器也是沒有,但好在壽屋和 Wave 的補品可以幫到手。最後,有些小部份是刻意簡化了,因為怕就算做了出來也覆不到出來。無論如何,今天上班前已去郵局寄了給蟹 sir,一切已不關我事了


下圖:一共六件零件


下三圖:胸前套件,欠推進器兩個和連接背部降落傘組件的喉管。


下三圖:背部降落傘組件,可分成三部份。兩端的分件應該是完全一樣,我想我做出來的零件只有 95% 相同。


下三圖:雙腿上的組件。每一件應該是左右對稱的,而兩件也應該是一模一樣,但我做得就差了,對稱應該有 90%,但兩件的相似度怕且只得 80%。


下圖:與原件相比之下,剛才才發現自己忘記了加前面兩條垂直凸起的條狀裝飾!發緊夢!


下二圖:繼續與原件相比,就知我有幾懶!


下三圖:兩個比例的背部降落傘組件的比較


下三圖:比較一下腿上的零件


下圖:我做的噴氣口空空如也!這是因為這部份相對細小,我相信自行加上裝飾會比清理和修補滿是氣泡的覆件會易得多。


明晚,應該可以正式為部吉姆拜神上香復工了!

29 則留言:

  1. Decoback祝你聖誕快樂
    [版主回覆12/25/2009 10:21:00]謝,我亦祝你聖誕快樂 

    回覆刪除
  2. Happy Christmas and Merry New Year !!
    [版主回覆12/25/2009 10:22:00]謝,希望你都聖誕快樂,新年進步!

    回覆刪除
  3. Me rr y
    X' ma s
    to Yo u
    !! & 祝... 天氣 回暖 ...
    [版主回覆12/25/2009 10:24:00]謝謝,凍少少更有氣氛吧?!點都好,祝你聖誕快樂,有個溫馨節日!

    回覆刪除
  4. 乜件黎? 咁細緻既!!! Merry X'mas!!
    [版主回覆12/25/2009 10:27:00]是笑笑團 1:144 的模型件來。 亦希望你有個快樂聖誕 

    回覆刪除
  5. Merry x'mas! 留意我的F-16F,慢速進行!
    [版主回覆12/25/2009 10:30:00]聖誕快樂,你的飛機慢極有限啦,仲要好正果下先攞人命!

    回覆刪除
  6. 聖誕快樂呀堂兄
    [版主回覆12/25/2009 10:31:00]祝你同車手都聖誕快樂,當然包括你財長!

    回覆刪除
  7. 仲正過 MG ....
    [版主回覆12/25/2009 10:33:00]看來你要快去檢查一下雙眼了 

    回覆刪除
  8. 真係好手工! 咁我唔買144 MkII或百式都唔得啦
    [版主回覆12/25/2009 10:38:00]Mk-II 可以不必,它是用 Flying Armor 的 

    回覆刪除
  9. 整得咁鬼正, 仲想點呀.... 真係要研究點先複得最正先
    [版主回覆12/25/2009 10:40:00]謝,你慢慢諗吧,我要繼續還債 

    回覆刪除
  10. 鬼斧神工呀....差不多  
    [版主回覆12/25/2009 10:42:00]好彩有最後三個字,令你從滿口大話變成說話誇張的人 

    回覆刪除
  11. What a good job!! I love the details on the pack...........! BTW.............
    [版主回覆12/25/2009 11:26:00]Thanks, same to you!

    回覆刪除
  12. 聖 誕 快 樂 !
    [版主回覆12/25/2009 18:41:00]Thank you, same to you!

    回覆刪除
  13. 精彩表演呀!! MERRY CHRISTMAS~~~
    [版主回覆12/25/2009 18:44:00]謝謝,不過拖太耐了 

    回覆刪除
  14. 你用咗多啦A夢嘅縮少激光槍?
    利害!
    聖誕快樂 
    [版主回覆12/25/2009 18:45:00]謝。 亦希望你的聖誕節歡愉!

    回覆刪除
  15. 嘩~  靚仔到呢~~
    係咪會量產~~
    [版主回覆12/25/2009 18:46:00]量產的問題我答不到你 

    回覆刪除
  16. 聖誕快樂,新年進步,
    [版主回覆12/27/2009 11:48:00]謝,大家咁話!

    回覆刪除
  17. 這個做得非常好, 刻線, details 精彩! 小小不對稱一定有, 我個d嚇死你添!
    [版主回覆12/27/2009 11:50:00]謬讚了,見了實物你也許會改觀 

    回覆刪除
  18. 做得好似 , 刻線又好細緻 !
    係咪打算大量生產 !
    聖誕快樂 !
    [版主回覆12/27/2009 11:52:00]我祝你新年進步! 應該不是大量生產,而是 DIY 

    回覆刪除
  19. 好正!!手工好得!!快 d 量產呀!!!
    [版主回覆12/28/2009 22:04:00]我開模的技術屬於九流,量產嘅嘢唔好問我 

    回覆刪除
  20. 嘩!好正呀!!
    如果有得量產真係要砌返隻百式或無力鯊先得!!!
    新年快樂!!!!
    [版主回覆12/28/2009 22:05:00]謝,百式同無力鯊幾時都可以砌啦!

    回覆刪除
  21. 我想入你依一種洞啊!!!!!!!
    [版主回覆12/28/2009 22:07:00]你我一身模型債,點可以揾 洞呢 

    回覆刪除
  22. Continue from 島主's post ( http://hk.myblog.yahoo.com/johnduke299/article?mid=4140 ) FYI, 2007年大佬John已經玩光纖...   Target係1/550 GP03: http://hk.myblog.yahoo.com/jw!F7NmyoObHhCifkB4BfC3/article?mid=981 http://home.netvigator.com/~ingenhk/GP03D/gp03dmakof.htm
    [版主回覆12/29/2009 06:34:00]謝,現在你一說我就記起了 

    回覆刪除
  23. 個大氣圈裝備整得好正wo~  真想複返SET 來玩下~
    [版主回覆12/30/2009 11:40:00]問蟹 sir 吧,反正都是放在你 WS 

    回覆刪除
  24. 套套件好精緻,比我實無心機整得咁靚 ~
    [版主回覆12/30/2009 11:39:00]其實當中都有不少毛病的 

    回覆刪除
  25. 好勁...!! 右精細右靚...!! 還有,祝你新年快樂...!!
    [版主回覆12/30/2009 11:38:00]不敢當  我亦祝你有個愉快新年!

    回覆刪除
  26. 好厲害!!請間有冇影製作過程的呢?謝謝
    [版主回覆01/14/2010 10:35:00]製作過程也沒有影很多相,有的也在引用中的網誌中刊過,所以有興趣的話可以循引用網誌中看看。不過這套裝備也不過是用膠板搭出來,其實沒有甚麼特別的製作過程 

    回覆刪除
  27. 尋晚得見實物, 不得不入來拜一拜... 老同, 你係得嘅
    [版主回覆01/14/2010 11:43:00]不敢當,還有改善空間呢!

    回覆刪除
  28. 坦白講, 同Lastman傾過, 應該好覆件... 太仔細啦
    [版主回覆01/15/2010 11:15:00]無辦法,完成了主體後才有覆件的考慮,一切都太遲了。

    回覆刪除
  29. 噚晚睇左真身,真係正到冇朋友!
    [版主回覆01/15/2010 11:15:00]見笑了 

    回覆刪除