Translate

MOG'10 - 讓我胸盪盪


雖然有多番外力引誘,但終於算做把胸部和腹部改了九成。


下圖:其實與先前的圖片沒有甚麼兩樣,但這相中吉姆的胸腹就不再是以寶貼維繫着。


下兩圖:可能這是最無謂的改動 - 擴胸。個人覺得這吉姆的胸膛是稍稍不夠闊,雖然勉強是可以不改的,但心癢癢還是加闊了。不過這次的改動是略有不同,我把胸部一分為三,令兩邊胸脯左右盪漾,把「超可動」應用在胸部之上!


下三圖:胸腹間的關節結構。令到兩邊胸脯左右盪漾的軟膠關節是來自 Wave 出品的模型,我想是 1:144 最強幻象吧。手上就只有 Wave 的這種軟膠關節夠細小,笨大的軟膠關節未免太大,不能放入已在中間加了球狀關節的胸部之中。如果這是 1:100 的話,那四個胸脯軟膠關節可以用球狀關節代替,那麼胸脯就不單止會左右盪漾,還會上下跳動


改了這處的關節之後,其他要改的關節都是相對容易,所以將會停一停,轉戰另一領域:拉燈。

21 則留言:

  1. 這組關節正正就是我想放在sazabi身上的 ,現在可以來個堂堂正正的抄考了 有了這上身的超可動關節,真係想做咩動作都可以了,太強呀 想不到你把超可動加拉燈集於一身,完全實現了我的夢想呀地理堂兄
    [版主回覆03/18/2009 11:30:00]你言重了,我無非只是東拉西拼,見好就抄吧

    回覆刪除
  2. 這個改動很新鮮! 可以show吓與手臂連動之效果嗎?
    [版主回覆03/18/2009 11:28:00]抱歉,暫時未能夠,因為手臂在改造中。這部 GM Quel 的手臂結構有點怪,其他 HGUC 加長了上臂外甲都仍然可以很容易拼回肩上,但這部要上臂內外都改了才可以與肩連接。所以你見相中沒有一對手臂就是這個原因。

    回覆刪除
  3. 咁細個心口可以加咁多關節就知你用了很多心機 不知這隻蒼井吉去跳繩會有咩效果?
    [版主回覆03/18/2009 11:22:00]都話唔可以上下震動咯

    回覆刪除
  4. 咁細又大改關節仲要拉登?
    好忙喎~
    不過你係小數能逃出BIOHAZARD5既魔掌~
    [版主回覆03/18/2009 11:20:00]老人家對這種射擊遊戲有心無力嘛

    回覆刪除
  5. 連個胸都搞 "超可動"............
    又搞 "拉燈"....模型恐怖主義來臨......
    [版主回覆03/18/2009 11:19:00]咁大個 Powered GM 背包,唔拉燈對得住自己都對唔住燈神啦!

    回覆刪除
  6. 連個胸都搞 "超可動" 有點可怕呢...
    [版主回覆03/18/2009 11:17:00]對,尤其是當左右胸拆下來好似切咗咁

    回覆刪除
  7. 嘩!太誘人喇!
    [版主回覆03/18/2009 11:15:00]落手搞仲過癮呢

    回覆刪除
  8. 不得了, 不得了, 一個二個見真章, 黎哂料! 我要快快起動返先...
    希望大家唔好話我馬後砲, 我隻密達斯個胸都係諗著咁整嫁.
    [版主回覆03/18/2009 11:15:00]君不見我咁整都無非抄自 MG 自護,你又怎會是馬後砲呢!

    回覆刪除
  9. 連對波都玩埋可動-﹏-"......
    期待製作!
    [版主回覆03/18/2009 11:13:00]最緊要係.........過手癮嘛

    回覆刪除
  10. 易二? big波盪漾咁話囉喎?
    [版主回覆03/18/2009 11:12:00]胸部冇一忽圓嘅,何來波也?

    回覆刪除
  11. 你地個個都玩超可動呢.
    [版主回覆03/18/2009 11:10:00]我隔住個互聯網都在笑笑團聚會中中毒,睇你又幾時中毒

    回覆刪除
  12. 呢個位都加joint, 乜得你咁犀利?!! 仲要拉燈?!!! (無言.....)
    [版主回覆03/19/2009 10:19:00]一於左抄右抄嘛

    回覆刪除
  13. 簡直令人嘆為觀止!!
    又學到野~
    [版主回覆03/19/2009 10:20:00]言重了,要學嘢要去其他超可動達人處嘛!

    回覆刪除
  14. 好利害嘅擴胸手術!好似MH嘅好可動裝甲咁,好嘢!
    [版主回覆03/19/2009 10:21:00]噢,唔知 MH 嘅好可動裝甲係點嘅添

    回覆刪除
  15. 胸口好有exia味道啊!!
    [版主回覆03/19/2009 10:23:00]嘩,大師,乜你講得咁玄呀,好深喎

    回覆刪除
  16. 震波黎明
    [版主回覆03/19/2009 10:24:00]係盪

    回覆刪除
  17. 你又發功了………
    [版主回覆03/19/2009 10:24:00]係發「瘋」吧!

    回覆刪除
  18. 話題都被拉到胸脯上@@
    [版主回覆03/19/2009 10:26:00]嘆為觀止吧,我明明係砌機械人架嘛!

    回覆刪除
  19. 左右拉開 這不就是EXIA的設計嗎
    [版主回覆03/21/2009 11:22:00]原來 EXIA 可以這樣,恕我對它無興趣一直都沒有留意到

    回覆刪除
  20. 很久以前就想咁改個胸了, 但無耐技術不足, 只好睇你表演
    [版主回覆03/21/2009 11:24:00]其實不是技術問題,是找不找到細小軟膠關節的問題

    回覆刪除
  21. 細的球狀關節可否用搖控車嗰啲呢? 「左右盪漾 + 上下跳動」就堅啦! 只加頭燈?? 還是仲有下文? 要唔要coin battery reference呢?
    [版主回覆03/21/2009 21:05:00]真係未見過搖控車啲細球狀關節,但太細的話當然不能承受本身重量和扭玩時的力量。
    只加頭燈,你估我係你咩而且在這邊買電又貴又少選擇,所以不需要 coin battery reference 了,謝謝!(蟲大人拉燈時你不是已經出過 coin battery reference 嗎?)

    回覆刪除