Translate

世上有些幸福的確不是垂手可得

去年秋天當 Wave 宣佈會推出 1:100 VF-1 戰機時,我已經大大聲聲話不會買它。結果我不單止買了,亦不單止望穿秋水等到它,還在百忙中第一時間抽空把它素組起來。坦白講,之前買的機械人形態著實不錯,而這部戰機也不是差,與長谷川出的 1:72 版本比較可謂各擅勝長。但 Wave 這版本的問題除了是價錢之外,兩者合一的 Gerwalk 形態就叫我頗為失望了!



下兩圖:素組出來的正背面


下圖:與機械人形態比較


下圖:與長谷川出的 1:72 版本比較


下圖:當初我不打算買這模型,是因為從當時的模型照中可見,透明機艙蓋明顯細了一個碼。好在模型在最後也修正了這問題,所以現在素組後可見,機艙蓋與機頭接合得是相當之準確。


下圖:基本上兩盒模型合二為一的 Gerwalk 形態最大問題是肩和膝關節太鬆。故此這圖中的 Gerwalk 在沒有修改的情況下,既站不穩亦垂頭喪氣!


下圖:就算把關節改緊了,Gerwalk 形態仍是重心太前。模型附屬的支架可以撑起戰機和機械人形態,但最需要用支架的 Gerwalk 形態就偏偏撑不起來。


所以,當我們以為市場中唯一 Gerwalk 形態的現代模型已經是垂手可得之際,原來擁有它的福氣背後是需要為它作出不少改動。而且有傳笨大會翻出 1:100 的 Super VF-1 系模型,如果把一套 Super Pack 放在 Gerwalk 形態的話,到時關節肯定承受不到那重量,令到以為垂手可得的幸福更加在掌握之外。

16 則留言:

  1. "不穩亦垂頭喪氣"真是看得叫人心痛!! 依照片所見,無論膠料及凹線雕刻, 尚有主改進的空間啊!
    [版主回覆06/22/2010 10:21:00]要自己修改個支架就可以不垂頭喪氣了!
    Wave 的凹線雕刻其實與笨大的差不多,但注膠的生產技術就正正有主改進空間了!

    回覆刪除
  2. 我估WAVE應該會出幅剩GERWALK或者出幅二合一...
    但睇真肩關節好似麻麻地~
    [版主回覆06/22/2010 11:10:00]對,肩關節要遷就飛機形態,所以要下垂一點,影響了 Gerwalk 的外形 

    回覆刪除
  3. 睇相隻菜人變型真係有d牽強
    [版主回覆06/23/2010 12:13:00]真係相當之單薄,一定要用支架!

    回覆刪除
  4. 心頭好呢家o野, 邊可以忍手o架
    [版主回覆06/23/2010 12:19:00]斬晒啲手指就可以忍到架啦!

    回覆刪除
  5. wave 嗰架係咪有 馬輝 送埋架?
    [版主回覆06/23/2010 12:22:00]無,只有福卡 

    回覆刪除
  6. 現成既都好過佢!
    呢d先叫做gerwalk嗎!
    [版主回覆06/23/2010 12:24:00]兩者相差幾多錢先!

    回覆刪除
  7. 長記1/72的已是真正的垂手可得的幸福喇, 你仲咁多心........抵死
    [版主回覆06/23/2010 12:25:00]嗚,嗚,嗚,你無啲同情心 

    回覆刪除
  8. Gerwalk 形態 重點在於肩膀,膝關節和腳版貼地3方面, 需要買兩盒砌一個型態已經不值(WAVE為何不直接出...), 現在還如此,砌回機械人形和戰機好過......
    [版主回覆06/24/2010 06:23:00]我正有此意,但兩盒在手,唔啪個 Gerwalk 都對唔住自己啦!現在見 Wave 出成咁,用老長 1:72 改仲過癮。不過我還未有期

    回覆刪除
  9. HKML發現呢個topic,search黎睇下啦!可以作為參考!
    「舊菜硬砌 1/72 Macross VF-1D Valkyrie gerwalk」
     
    [版主回覆06/24/2010 06:20:00]matleung  這部的確係改得好,不過我都未有期開工砌

    回覆刪除
  10. Bandai好似出成品咋喎...
    [版主回覆06/24/2010 06:18:00]吓,乜咁大鑊呀

    回覆刪除
  11. 太簡單嘅有怎顯出大師你嘅功力呢!
    [版主回覆06/24/2010 06:17:00]咁大頂高帽呀

    回覆刪除
  12. 有時太多選擇,未必 "幸福"...
    [版主回覆06/24/2010 06:16:00]但總比無選擇幸福吧!

    回覆刪除
  13. 1:100, 是不是冇細隻了?
    [版主回覆06/23/2010 22:59:00]I don't understand your question

    回覆刪除
  14. 1:100 是不是太細隻了?
    (・・?)
    [版主回覆06/23/2010 23:38:00]Nope, I don't find it too small. It's like a 1:144 GunPla.

    回覆刪除
  15. 幸福唔係必然!你要得到幸福,就要負出代價!呢o的咪就係等價交換之嘛 ~
    [版主回覆06/26/2010 15:31:00]幸福嘅嘢,邊可以量化架,試問又怎可以等價交換呢 

    回覆刪除
  16. 有冇link有之人砌過Wave Gerwalk?
    不如你試下砌, 橫掂機械人或飛機都唔夠老長靚.
    [版主回覆07/10/2010 10:00:00]我沒有 link,這兩盒相對新,未有咁快會有好多 links 吧?!
    我現在沒有期砌它,如果在香港或日本買到平的 1J 的話才會考慮砌 Gerwalk。始終一盒的售價太貴,要我兩盒砌一隻真係唔捨得。

    回覆刪除