Translate

Geara Doga 零碎更新

本來打算星期六日可以加完所有細節星期一噴灰,但越加越多又刻花了表面,結果如果今晚(星期二)可以搞完明日噴灰的話我都可以去還神了。時間無多,閒話休提,去片!


下圖:頭,希望噴完灰後沒有太多瑕疵。


下圖:下臂,部份地方的靈感是來自青頭領暗雞的下臂。


下圖:後裙甲,無事可記!(尤其是這幅相中看不清側甲的改位就更加無事可記。)


下圖:左肩甲。其實左右肩甲都是用造型畢地重造過,令它們比較小。


下圖:右肩盾。上面的尖釘是見了大力士的暗雞後始知壽屋有這種補品。


下兩圖:背包,與上次見時差不多,只不過加了很多膠條。


下兩圖:格靈炮,也是與上次見差不多,不過加了很多膠。


下兩圖:我都不知這是甚麼,恐怕只有明貴美加知道這是甚麼!


下四圖:因為主體再組裝拆徐的話好可能會爛,所以在完成之前也不會裝嵌起來。故此借另一隻零改造的 Geara Doga 用一用。


謝謝收看

14 則留言:

  1. 要改得咁 '行' , 真係辛苦你囉...........
    [版主回覆06/30/2010 14:48:00]除了趕之外,其實並不辛苦;那是趣味所在嘛!

    回覆刪除
  2. 唔係零碎...係好細緻...
    [版主回覆06/30/2010 14:49:00]謝,不過仍是濕濕碎碎,可惜還未可以把所有組件湊起來。

    回覆刪除
  3. 某程度黎講, 地理蛇改d野都幾自成一格(但我又講唔出有咩特色)
    總之唔係死跟日本仔d野吧~
    [版主回覆06/30/2010 14:50:00]我倒不覺自己有甚麼特色可言 

    回覆刪除
  4. 個頭盔我以為係Q版飛船,好似 支炮我最鍾意,細節做得好有心機
    [版主回覆07/01/2010 05:36:00]炮嘅嘢,還是大力士做得好!

    回覆刪除
  5. 地理蛇改d野都幾自成一格 X 2
    [版主回覆07/01/2010 05:35:00]  X 2

    回覆刪除
  6. D 膠片點解可以切得咁靚
    [版主回覆07/01/2010 05:34:00]好簡單,看這裡吧: Z無國界小隊 - 切膠

    回覆刪除
  7. 你幾時返香港?
    [版主回覆07/01/2010 11:49:00]七月廿六號到香港,你咪打我主意幫你搬 WS!

    回覆刪除
  8. 原本無咁諗,但經你一提,得 wor!
    [版主回覆07/01/2010 20:46:00]拆嘢我耍家喎,你想要拆到幾爛吖?

    回覆刪除
  9. 你今次都用左好多好有規律既線條喎!
    這種要求高技巧及高耐性的技巧,
    我諗這就是地理堂特色吧!
    [版主回覆07/01/2010 20:49:00]原來如此,我都無諗過我係咁拘謹嘅人添 

    回覆刪除
  10. 地理堂的特色是那份精益求精的精神!看那detail位已經叫人嘆為觀止m(_ _)m 那份耐性及技術真係了不起! "只有明貴美加知道這是甚麼" 我估係一支平衡翼...
    [版主回覆07/01/2010 20:52:00]其實也沒有甚麼技術可言,只要一早有計劃去做及有可行的方法和工具便成了。
    我仲估係天線添 

    回覆刪除
  11. 手臂似生野喎﹗其他真的正到加零一﹗
    BTW, 26/7俾你好好休息一晚,27/7一WS早等﹐我請你食完早餐才開始搬屋。
    [版主回覆07/03/2010 05:38:00]你們打算一早同兩邊大厦的其他人爭用電梯搬貨咩?!

    回覆刪除
  12. 每個細部都好 detail ,正  ~
    [版主回覆07/03/2010 11:04:00]過獎了 

    回覆刪除
  13. 精細加工做得很有心思,繼續努力,電J見
    [版主回覆07/05/2010 12:39:00]謝謝,電 J 到時多多指教!

    回覆刪除
  14. 雞冠上和格靈炮那些那些洞,用咩工具整呢?
    [版主回覆07/06/2010 09:58:00]兩個地方都是用手鑽,不過雞冠上用了針規來度了個等邊三角形才用鑽開窿。至於支格靈炮的窿是先在另一個較粗的 Evergreen 管上開了幾個準確的窿,然後套在炮上的膠管上才鑽。這樣的話炮身上的窿就可以鑽得比較齊整了。

    回覆刪除