Translate

新的開始

今天(星期二)是八月的第一個工作天,也是我第一天返新工的日子。話雖說是新工,但祇不過是離開市中心的總部去另一座大廈上班,而且也服侍另一班客仔矣。雖然祇上了一日班,但感覺已經好像回到以前在夏理法斯時的感覺。另一方面,過往都會帶手機上班,現在暫時不能夠這樣做實在不習慣(帶著關掉的手機入內也不行。)連帶今天是第一日上班,電腦也祇有一個網絡可用,慢吞吞地上 Facebook 或 看伊貓也甚覺不便!

當然,這篇也是 Yahoo! Blog 轉了平台後的第一篇,也是一個新的開始呢!

10 則留言:

  1. 恭喜新環境事事順利,步步高陞!
    [版主回覆08/03/2011 10:04:52]謝!話時話,你應該見到你的大號顯示出來並不是「常威」,因為你還沒有轉平台呢。

    回覆刪除
  2. 我知!仲反映出yahoo幾老L土呀!佢唔打埋我個住址出黎果下好呀!
    [版主回覆08/04/2011 08:10:59]我去到喎,舊那個吧?!
    http://hk.myblog.yahoo.com/sheungwai-blog
    [常威回覆08/03/2011 11:47:13]係囉!我自己都去唔到!今次慘囉!
    [crabchiu回覆08/03/2011 11:45:14]去唔到常威個BLOG喎……

    回覆刪除
  3. 保安咁嚴?電話都唔俾帶?你返軍情六處?
    [版主回覆08/04/2011 08:15:16]今日終於攞到個電話「郵箱」,入公司前關電話放進去鎖起來。雖然在公司時一定用不到,但至少可以在等車坐車時用來上網聽歌 ^_^
    [常威回覆08/03/2011 11:47:46]好似話轉左去FBI喎!XD~~~~~

    回覆刪除
  4. 新版的Yahoo blog 沒什麼特別啊......無論如何,祝新的工作順利!
    寒竹
    [版主回覆08/04/2011 08:19:56]新版似乎比舊的穩定,我可以用 Chrome 出帖,在 IE9 也似乎沒有問題。不過如貴大人所講,回覆時不能用 HTML 碼實在是一大倒退!

    回覆刪除
  5. 占士邦係咪坐你隔離? :D
    [版主回覆08/04/2011 08:21:44]非也,不過有個幾好樣但相當建碩的女兵坐在我的斜對面!

    回覆刪除
  6. 祝堂兄大展鴻圖,更上一層樓 =)
    Yahoo Blog 新版面都唔係咁難用,最衰就係d blog 友名轉晒~~~~
    [版主回覆08/04/2011 08:24:23]謝謝!老實講,如果遲下大家是強制轉向新版的話,早一點轉就可以早一點解決轉名的問題了。

    回覆刪除
  7. 之前鴉烏升級新e-mail時已經有許多blog友的回覆和通知不翼而飛!
    新舊卜銜接期,相信都會有若干問題!而回覆位無咗HTML,即係貼圖功能也没了!
    [版主回覆08/05/2011 07:42:18]我相信是沒有貼圖的能力,恐怕祇可以放條連結如下:http://www.dilatonsworld.net/miscellaneous/blog/2011-07-07.jpg

    回覆刪除
  8. 老細盤桔放係邊呀?
    [版主回覆08/05/2011 07:34:27]我打工架咋,無利是俾你 XD

    回覆刪除
  9. 祝新的工作順利! 皇家馬徳里 ha.. ha..
    [Hell99回覆08/05/2011 21:41:58]個logo似球會, 我搵黎講,不必認真。
    [版主回覆08/05/2011 07:32:43]唔明,甚麼是皇家馬徳里?

    回覆刪除
  10. yahoo肯開新的blog都係好事, 起碼佢唔係諗住接埋 (-_-")
    不過睇真佢寫明係"全新版beta"...四,五年仲係beta, 真係吹漲!!!
    [版主回覆08/09/2011 04:49:29]乜原來仲有 "beta" 這個字!
    區區沒有電話又怎可以阻到我在公司做自己嘢?!事實上現在我個位的編排實在比起以前所有位更方便做自己嘢 XD
    [Ball回覆08/07/2011 02:20:55]祝你新工作愉快!! \(^o^)/
    不過看來地理兄唔會再得閒在"工餘"時間搞自己o野了~~

    回覆刪除