Translate

那邊見


我一直以為過去一個月從卜中消失了,大家祇會以為我去 了「另一邊」。誰不知今日與友人談論下,才發現原來會有人以為我吃了無情雞而消失了。實情是工作上仍是混飯食,但過去一個月卻是忙於趕模型。此無他,皆因之前應承網友會在四月前完成部 Fatty,但一直到五月頭才上好色連舊化也未可開始。最後上星期日舊化時爆膠,當時連爆出來的零件也掉失了  結果要花了幾日執屋才把這零件從地上找回來!所以嘛,今趟一方面要放對方一放飛機,但另一方面也就可以不必再趕了!總算是可以從「另一邊」 返來「這一邊」過一點正常生活了。



主唱:Swing
作曲:Swing
填詞:黃偉文
編曲:Swing
監製:Swing

有些人太早了斷 有些人去得太突然
有些人看到了光線 踏前 更多人看不見
原來沒更好的一邊 行前行後只差一線
時辰來又怎可挑戰 自然 閤眼衝線
重頭換個新的開端 就算不太像個樂園
也算是得到某些改變 別嫌 約親朋 那邊見
See you on the other side, see you on the other side
有些朋友想見面 有些承諾講了廿年
有些遊戲玩到一半 未完 也只能 那邊見
原來沒更好的一邊 行前行後只差一線
時辰來又怎可挑戰 自然 閤眼衝線
重頭換個新的開端 就算不太像個樂園
也算是得到某些改變 別嫌 至少能 那邊見
想修整損毀的配件 想清理往日做人在積存的偏見
循環後再見 又變新鮮 其實本非缺點
回頭學會珍惜今天 無暇停下表演幽怨
時辰來若不可扭轉 自然 愉快衝線
明晨幻作一絲青煙 或跳級與上帝共存
我要是走先去找足夠睡眠 過幾年 那邊見

3 則留言:

  1. 我相信地球係圓,無論這邊那邊,總有機會見到堂兄嘅大作...
    [版主回覆05/13/2012 21:04:39]好玄

    回覆刪除
  2. 嗚..鳴...鳴! 終於返來囉, 好担心你, 以為你過咗新....架坡, 唔再返嚟...嗚..鳴...鳴! 好開心......嗚..鳴...鳴!
    [版主回覆05/15/2012 10:15:04]平安返來了這個不安的卜
    [阿蟲回覆05/15/2012 07:28:30]哦....原來係新..澤西(New Jersey)! 咁..大家估錯哂! 不過去边度都好, 平安返歸就好了!
    [貴回覆05/14/2012 21:47:09]蟲大人,你都估咗新……加坡咯,我又估番新……加坡,跟你錯多次,我豈非好傻瓜?
    [偉回覆05/14/2012 13:14:12]嗚..鳴...鳴! 終於返來囉, 好担心你, 以為你過咗新....界南,跟仲狼英做嘢, 唔再返嚟...嗚..鳴...鳴! 好開心......嗚..鳴...鳴![(love struck)]
    [版主回覆05/14/2012 05:23:44]應該係宅西好玩,新嘅宅西會更過癮的說。
    [阿蟲回覆05/14/2012 00:45:40]セ新....璣內亞好玩過新....架坡咩? 咁貴大人幾時過新....璣內亞玩吓?
    [貴回覆05/14/2012 00:25:55]哈..哈...哈! 終於返來囉, 好担心你, 以為你過咗新....璣內亞, 唔再返嚟...哈..哈...哈! 好開心......哈..哈...哈!
    [版主回覆05/13/2012 21:03:00]一了百了的確是件開心事

    回覆刪除
  3. Ha.....我以為你放大假,搭咗Avenger駕空中母艦週遊列國
    [版主回覆05/20/2012 06:30:04]忙完一個月,剛又忙了一個星期,現在差不多一切正常了

    回覆刪除