Translate

太陽之牙 Dougram 製作花絮 (二)

經過六日 , 終於把它噴好基本色 , 這個週末可以開始做舊化了!


9 則留言:

  1. 哎呀, 係咪老婆洗碗時跌崩左隻彩盤呀...好可惜呀咁靚...
    你位揸fit人有冇睇呢個blog咖? ...咳咳...我都係快閃...

    回覆刪除
  2. 貴大大唔知就出小句聲,阿嫂唔係揸fit的,係揸lift啫。堂大大先係佢屋企真正嘅揸fit人,揸fit同揸lift有セ唔同?去問黃子華就知肋。咁好明顯,隻彩盤就堂大大洗碗時跌崩嫁啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 子華兄近多年的棟篤笑九成估得出,點笑?我睇周星星、黃渤、蟲師鬼太郎好過。

      蟲大你咪呃我,揸lift = 揸fit,都係支配住別人升降,我極之敬重的階級!(即刻敬禮!)而家再睇,崩左的彩盤用來載五彩模件直頭顏色配搭一流,天作之合,點都要畀堂大堂嫂十個叻!

      刪除
    2. 蟲大人果然是回適中人 , 知道洗碗不是女人的責任 !

      刪除
    3. 回適?係セ嚟架?就返我呢D小學雞,唔該用詞唔好咁深好唔好?

      刪除
    4. 「蟲大...知道洗碗不是女人的責任」??堂大人對蟲大完全不了解。

      蟲大話「堂大大先係佢屋企真正嘅揸fit人…好明顯,隻彩盤就堂大大洗碗時跌崩嫁啦」,即係話,洗碗只由揸fit人做,而蟲大從來都稱佢太座做揸fit人!所以一定係佢老婆負責洗碗!!你唔好話佢老婆其實唔係女人!嘩哈哈哈…

      刪除
  3. 噢邁吉, 蟲大人 ,手寫板把「同道」誤認為「同適」!

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢邁吉, 堂大大!童(養)媳,小蟲少時都好想有一個!

      刪除