Translate

McLobster


終於有機會試試這裡(Nova Scotia 省)麥當奴特有的 McLobster。這個包的確是用龍蝦肉做,不過(當然)是細隻的龍蝦做。另外因為是老麥流水作業式製作,龍蝦肉早就煮熟急凍的關係,所以龍蝦肉(當然)不爽囗,但龍蝦味猶在。如果不計稍貴的價錢而論,這個包只宜嘗試不能祭五臟廟,切記切記。

8 則留言:

  1. 嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩~ 我未食早餐ar!!!!  x 100000000000000000000 

    回覆刪除
  2. McDonalds 有無係加國推出兩層魚柳的魚柳包ar?? 佢係HK & China 出o左~ 仲響 China 出o左4層漢堡肉的漢堡包~  (好恐怖ar!!)  

    回覆刪除
  3. 我現在食緊一堆由麵粉做的燒賣、再加咸到苦的豉油王炒麵(以上皆為7仔出品)……見到你d咁fresh既野……好似玩緊貧富宴呢。

    回覆刪除
  4. 好正下wo打包一個吾該...

    回覆刪除
  5. Mcdonal 個double felet-o-fish 唔好食既.....

    回覆刪除
  6. 雙層魚柳包就無,四層牛肉的漢堡包(Double Big Mac)就有。試過吃了一個 Double Big Mac 做晏,飽到晚飯也吃不下。牛肉始終是鬼佬的至愛。 crabchiu,假燒賣、豉油王炒麵我想揾來吃也無呀!

    回覆刪除
  7. 四層牛肉的漢堡包!!! 好想挑戰一下! 等我自己買2個BIG MAC試整先!!!

    回覆刪除
  8. 你想挑戰自己個口有幾大還是自己個胃有幾大?

    回覆刪除