Translate

鋼の錬金術師

剛才終於買到第二套(右面)的鋼煉 DVD。這套應該大約十日前已經出了,但一直未派貨到這裡,所以也只有乾等


8 則留言:

  1. 作者連鋼鍊的漫畫乜好像快要想結尾的
    再來是一套叫 獸神演武 的中國題材漫畫
    現在出了頭幾個chapter 又被動畫化了,你可以留意下,可惜個開頭是叫人失望的,唯有看繼續下去會怎樣。
    [版主回覆12/02/2007 23:28:00]鋼鍊原來由漫畫而來!(我知我很落後。)雖然不知道但也不太驚奇,因為很多動畫也是由此而生。

    回覆刪除
  2. 鋼鍊好睇昵
    [版主回覆12/02/2007 23:30:00]昨晚睇到半夜兩點幾,仲眼濕濕。

    回覆刪除
  3. 鋼鍊好睇...電視版同電影版全部睇過曬
    [版主回覆12/02/2007 23:33:00]電視版我是斷斷續續看過,但結尾部份錯過了,只能從電影版中猜出電視版的部份。

    回覆刪除
  4. 原來你冇睇過 漫畫,若果你喜歡動畫的話,咁或者你要睇一睇漫畫 la,因為動畫係漫畫出到一半時推出的,而投資的片商又唔肯忠於原著的把動畫跟著漫畫的出到結尾(因為漫畫現在也連載中),所以作者只好改左結局,因此動畫中段後開始內容就完全唔同了,劇情也偏向悲慘o既發展。 不過我覺得故事兩個版本各有特色,比較之下我鍾意漫畫多 d,因為始終能表達作者的想法和橋段,角色亦都多d,而重要的角色亦有深入o既描寫同交代左以往o既事~ 但係點樣比你睇好呢,我有齊一套 ga
    [版主回覆12/03/2007 11:47:00]原來如此,多謝解釋  有機會一定要見識下漫畫版,但恐怕你幫不到我了,唯有心領你的好意

    回覆刪除
  5. 我都鐘意漫畫多DD, 不過電視版都唔錯! 近期難得一見既漫畫改編動畫來吧!
    [版主回覆12/03/2007 11:49:00]近期?!鋼鍊不是算舊了嗎?!

    回覆刪除
  6. 有人話動畫和漫畫各有各去,但都去得咁好。唔知真定假。
    [版主回覆12/03/2007 11:50:00]你都沒有看過漫畫版嗎?

    回覆刪除
  7. 非常之好睇
    不過我覺得動畫版無漫畫版咁好睇
    [版主回覆12/04/2007 11:31:00]我只看了頭一集就知係好嘢。

    回覆刪除
  8. >>>>「昨晚睇到半夜兩點幾,仲眼濕濕。 」
    咁感動?
    [版主回覆12/04/2007 11:35:00]在很多地方都能做到哀而不傷,亦有時間和空間給觀眾的感情沉澱,導演實在有一手。

    回覆刪除