Translate

Santa Claus is Coming to Town


終於包完今年的禮物,只花了一個鐘完成,算是很快手了 (當然這不包括事前清理枱面,這方面比較慘痛!)我相信絕大部份男人與我一樣有同感,挑選禮物是難事,但買完回家要包禮物更覺頭痛

10 則留言:

  1. 明日我都要去買禮物去party抽,頭都大埋。
    [版主回覆12/24/2007 07:31:00]有得去 party 玩,頭痛都算啦

    回覆刪除
  2. 買禮物係我弱項,包禮物反而強....
    [版主回覆12/24/2007 07:31:00]恭喜恭喜!

    回覆刪除
  3. Happy X'mas!!
    [版主回覆12/24/2007 07:32:00]謝,same to you

    回覆刪除
  4. ar....... 我覺得包禮物係好似魔術咁ga wor.....  雖然我都唔識包禮物,但係文具鋪見到d顏色靚ge花紙,都不知幾高興~
    曾經,我都有過一剎那衝動,要去做 part time 包禮物員,因為可以學下包禮物,尤奇係包d三尖八角ge野 ~        
    [版主回覆12/24/2007 07:35:00]妳唔覺得包禮物好似妹仔大過主人婆嗎?包得再好也是綠葉,最後連屍骸也無。但要包得好卻又一點也不易,真無奈!

    回覆刪除
  5. d 花紙好靚
    [版主回覆12/24/2007 07:37:00]不過係 cheap 嘢,不是厚花紙,包時要小心不要弄破。

    回覆刪除
  6. 你剛提醒了我要包阿女件禮物, thx!!
    [版主回覆12/24/2007 07:39:00]真無奈,本來這種粗重事最好找子女做,但又偏偏不能而要靠自己!

    回覆刪除
  7. 對我來說選禮物比包禮物頭痛。
    [版主回覆12/24/2007 07:44:00]選禮物故然難,但千辛萬苦揀了買了後返到家才發覺,還差一步沒有包好,又發覺沒有花紙沒有空枱包禮物,那種其實不是頭痛,該說是掃興!

    回覆刪除
  8. 重有,現時興環保,所以我盡量少用花紙,我會用大張的彩色舊雜誌紙代替。
    [版主回覆12/25/2007 09:42:00]講環保及好睇,其實用一個禮物袋袋著就很好了,通常這些禮物袋可以重用。

    回覆刪除
  9. 有同感.... 完全係無位比我用=.=
    [版主回覆12/25/2007 10:29:00]包禮物真係要好多地方!

    回覆刪除
  10. 聖誕快樂﹗﹗祝你主恩滿溢﹗﹗
    [版主回覆12/25/2007 10:30:00]多謝,不過佛恩我都 OK 架!

    回覆刪除