Translate

法拉利惹的禍

上星期五看完那麼多部法拉利,星期一終忍無可忍,開了盒去年在康田買的 GT-R 來砌。其實手頭上有一盒 Enzo Ferrari 的,但想想還是由淺入深,從這部銀色車開始會比較穩陣。(銀色車,手上也有盒 Mercedes SLR McLaren,不過它複雜不少!)在港時 KITP 已經提我買它的蝕刻片,但當時想自己的九流技術,補極都不會飛上枝頭,始終沒有買。但陰差陽錯之下,見 HLJ 現在賣這份蝕刻片有折,於是順手也訂了夢大師介紹的 Finish Master。希望幾個月後會起貨吧

12 則留言:

  1. 砌車,會令你上癮
    [版主回覆06/26/2009 10:43:00]可能自己對揸車興趣不大,所以連帶砌車都不太著迷

    回覆刪除
  2. 其實果支野我買左返黎都未用過
    [版主回覆06/26/2009 10:45:00]電擊交件前你會有機會用的

    回覆刪除
  3. 康田咁貴你都幫襯……
    [版主回覆06/26/2009 10:47:00]一場好僥倖的機遇才找到康田,又有我想入的模型,貴少少都幫襯下啦!

    回覆刪除
  4. 呢架之前都砌過, 除咗個引擎差啲之外, 其他都唔錯0架
    [版主回覆06/26/2009 10:53:00]你部砌得好靚,看上去油很薄很有實敢! 你有沒車底照?田宮的說明書上我有些地方看不明呢!

    回覆刪除
  5. 砌車,我都有一排冇砌
    [版主回覆06/26/2009 10:54:00]都係冬天砌好,方便油乾

    回覆刪除
  6. Car...............I just interest to build Cyber Formula only! (e.............Cyber Formula should not clasify as Car, that should clasify as "JET" already?! )
    [版主回覆06/26/2009 10:55:00]Yeah, it's a jet with big wheels

    回覆刪除
  7. 我見hkml,有人用番原廠色油黎噴!正好多喎!
     
    [版主回覆06/26/2009 10:56:00]加拿大好似沒有推出 GT-R 真車,原廠色不必發夢了!

    回覆刪除
  8. Yeah, it's a jet with big wheels <---- 4 to 8 big wheels!!
    [版主回覆06/27/2009 23:55:00]Weird design!

    回覆刪除
  9. 嘩 ! 連砌車你都啱 !
    真喺十項全能.
    [版主回覆06/27/2009 23:55:00]砌下又不是會砌得好,那有十項全能

    回覆刪除
  10. 陸空大軍比你玩哂, 幾時到戰艦?
    [版主回覆06/27/2009 23:54:00]戰艦,來來去去都是那幾個國家,故此興趣不大。

    回覆刪除
  11. 砌車是奢侈的玩意
    [版主回覆06/27/2009 23:52:00]同車有關的亦然!

    回覆刪除
  12. 正呀, 未見過你砌車, 快 d 砌好佢啦
    [版主回覆06/27/2009 23:50:00]我最多可以快啲砌,砌好佢就不在能力範圍內了

    回覆刪除