Translate

秋 III

今天(十一月十一日)是國殤日,所以放假一早就騎單車去了市中心湊熱鬧。今年因為英國皇子查理斯與他的契家婆到訪,而且天朗氣清的關係,所以吸引了不少人。


下圖:市中心,加拿大國會。


下三圖:無花無假,人頭湧湧。


下圖:今年早有準備,雖只是一閃即逝,而且到來前全無聲響,但我也能夠及時影到它們


下圖:那些煙是禮炮的傑作。初響時除了嚇到小朋友哭個不停之外,連不少汽車的防盜警報亦因為地震而響個不停!


下圖: 渥太華河


下圖:位於魁北克省那邊的 Museum of Civilization


下圖:賞秋葉的時侯已過,樹枝也光禿禿了!


下數圖:沒有秋葉,還是黑白相較有情調。


謝謝收看

20 則留言:

  1. 都估到你又去影飛機. 呢边都係得果幾架鏍旋漿, 失望..
    [版主回覆11/12/2009 10:36:00]至少鏍旋漿飛機無咁嘈,有多幾秒過你睇 

    回覆刪除
  2. 真係夠晒游閒既生活
    [版主回覆11/12/2009 10:38:00]不去打掃屋企的話,生活的確可以很悠閒 

    回覆刪除
  3. 外國的天空特別藍的....真羨慕...
    香港空氣污染嚴重....一年都唔知有幾日係
    咁靚的天...
    [版主回覆11/12/2009 10:39:00]香港到有那難得的一日時不就更會珍惜嗎?

    回覆刪除
  4. 香港仲係廿九幾度!! 睇你d相先覺得有秋意....
    [版主回覆11/12/2009 10:40:00]我的相是深秋了,拍照時大約有五度,今晚零下六度 

    回覆刪除
  5. 天朗氣清,最好身寸米青!
    [版主回覆11/12/2009 10:41:00]好詩好詩 

    回覆刪除
  6. 空氣好清新的感覺~
    平時你影相都冇人, 感覺好孤獨咁, 下次再拍多一點群眾吧!
    [版主回覆11/13/2009 10:10:00]點影都係鬼多過人架啦,除非落唐人街影 

    回覆刪除
  7. 個天好藍呀 . 多人到好似有米送咁
    [版主回覆11/13/2009 10:11:00]用了 CPL 影嘛。

    回覆刪除
  8. 加拿大我諗 5 度感覺都不會太冷,但香港 12 度都騰騰震o既。
    [版主回覆11/13/2009 10:13:00]乾燥的確令感覺差很遠,以前住夏理法斯時,因近海的關係,五度就冷很多了 

    回覆刪除
  9. 哩d 咁靚嘅風景; 响香港就只可以喺明信片先睇到.....
    [版主回覆11/13/2009 10:14:00]响香港睇卜都睇到架 

    回覆刪除
  10. 好天令人羨慕
    [版主回覆11/13/2009 10:15:00]我比張稅單過你「羨慕」下吧 

    回覆刪除
  11. 對,二月去京都時,那日覺得不什凍,但原來得兩度!
     
    不過乾燥的天氣也有不好,我去好多地方都爆晒拆,一面做 present 一面咀角流血是極難睇的事。
     
    [版主回覆11/16/2009 10:06:00]下次帶潤唇膏吧,我初來加拿大的幾年,每個冬天都隨身帶一支。

    回覆刪除
  12. 我不喜潤唇膏,但會用萬秀雷敦隻薄荷璋瑙膏,涼涼地不錯也。
    [版主回覆11/16/2009 11:15:00]萬秀雷敦得架 ?!

    回覆刪除
  13. 得,點解唔得?
    [版主回覆11/18/2009 07:07:00]我以為它只可以外敷不能內服!

    回覆刪除
  14. Well....佢好似無寫外用忌食,但你不要當早餐咁吃。
    [版主回覆11/23/2009 00:30:00]oic!

    回覆刪除
  15. 璋瑙好似是有輕微毒素的,都是不要塗在嘴上好。
    [版主回覆11/23/2009 11:27:00]雖然你只是一條細鯊,但諒那少少毒素也難不到你吧 

    回覆刪除
  16. Well....想長命就唔好搵命搏咯。
    [版主回覆11/24/2009 11:49:00]住了多年早已不會爆拆,我支潤唇膏只用來砌模型了 

    回覆刪除
  17. 潤唇膏砌模型?新發明?
    [版主回覆11/25/2009 07:39:00]電擊和 HJ 都有教用潤唇膏做 Mori Mori 的離模劑,比起凡士林好得太多!

    回覆刪除
  18. 好在薄,好在易塗,還是好在有香味?
    [版主回覆11/26/2009 07:30:00]好在隔得開 Mori Mori,原子灰等的溶劑,不會黐死。

    回覆刪除
  19. 凡士林都得o架,凡士林唔得咩?
    [版主回覆11/26/2009 10:39:00]我覺得凡士林唔得,不夠潤唇膏隔得好。不過我樽凡士林都有十年了!

    回覆刪除
  20. 用 KY 得唔得?
    [版主回覆11/26/2009 12:37:00]咪嘥料!

    回覆刪除