Translate

快啲擔櫈仔,大師開壇啦!

本座自三百年前於山中遇到神仙,有幸得授三卷仙冊之後,不敢有日忘了仙家教誨,憑這三卷天書渡人無數。例如令吳三桂大開山海關以避免清兵血洗長城;又,本座施法令日軍只在南京殺了三十萬人而非三十一萬人或更多就知本座神通廣大。每卷天書只述往後百年大事,雖然時至今日這三卷天書已無用武之地,但本座三百多年的修行也是非同小可。君不見一年前本座說笨大的 HGUC 系列岌岌可危,不知何去何從(見引用),現在也可見一點眉目了。


也是本座積德無算,夜裡也有仙人綣顧,通知本座四月號的 Hobby JAPAN 已經推出,所以今天一早就去 HKML 看新情報。見笨大將會以全新鋼模推出 1:144 G Gundam 及 Gundam X 也都罷了,但 1:144 ZZ Gundam 不是放在 HGUC 系列推出就太耐人尋味了。如本座一年前所算,笨大需要一個比 HGUC 更能包容其他高達世界的模型系列去榨牛奶,UC 世界的模型乳牛早現乾涸之象,是時侯把其他高達世界的舊模型重新包裝榨奶了。


能夠看到這裡足以證明閣下也是有緣人,就等本座在這庚寅年之初贈君一句話吧:虎年切忌輕信人言。


箴言不以多為重,大家好自為之!有緣再見,請請。

17 則留言:

  1. 今日有幸遇上大仙,小弟亦開門見山,有事相求,希望大仙能指點迷津.......
    請問樂富點去呀?
    [版主回覆02/25/2010 11:34:00]大師深居簡出,又不出門就能知天下事,所以也不知道點去樂富 

    回覆刪除
  2. 邊個寫o架
    [版主回覆02/25/2010 11:35:00]大師囉!

    回覆刪除
  3. 大師, 拜讀完閣下的大文後, 真係"呢"都升左幾格~
    不過以前睇機界, 講HGUC系列開頭的原意, 只係出d唔係太賣得的二線角色, 因佢地未有時間表出MG, 同埋HGUC當係俾個機會大家重溫當年的模型(現在的Gundam 00, 及早幾件的Gundam SEED都有自己的HG品牌, 某程度可算係HGUC的近親, 不過因為而家都冇晒UC野, 只係C.E. or A.D., 所以唔以HGUC名義出, 但又好奇怪Gundam UC會係HGUC處出, 唔自立一個HG系列, 莫非Bandai真係要跟足HGUC呢個名?)
    記憶中除左早幾件Z Gundam電影化, HGUC有配合下出左唔少模型之外, HGUC都係失驚無神整d野出黎, 最經典莫過於出0080寒吉, 係冇game同其他媒體宣傳下, 出一下一隻, 出下又一隻, 佢真係好似機界講, Bandai有幾部多色成形啤機, 唔出多d野會好浪費咁...
    至於出ver2.0, 我又覺得呢幾年都未必有住. 因佢唔係MG. 好賣(一定好賣)的角色出完一隻少一隻. 係無計可施之下, 唔通出d唔係咁好賣o既模型咩?咁就造就有ver2.0的產生. 相反HGUC我就覺得唔係太有迫切性, 反正佢的存在就好似為左補完個模型LIST. 而ver2.0呢d野, Bandai好似用另一個方便令佢重部, 如30th高達, 渣古F2. 又算唔算ver2.0呢?
    況且....我覺得模型技術呢d野, 過一排又upgrade, 點追o者...
    [版主回覆02/25/2010 12:30:00]你提到 HGUC 系列中推出 0080 模型的例子,令我想到笨大的而且確是有利用這系列的品牌效應。近者如 Gundam Unicorn,較遠的 MS IGLOO 動畫作品,其模型商品都是直接放入 HGUC 內作首次推出,而不是如 Gundam 00 或 Gundam SEED 那樣打造另外它們自己的 HG 品牌。 至於 HGUC 中要出 ver 2.0,在某程度上是一個技術問題。MG 系列可以殺出 ver 2.0 這條翻閹的血路是因為在生產技術上做得出一套超可動內骨架增強製作中和製作後的趣味性,這是推銷 ver 2.0 的一大噱頭。反觀要在 1:144 模型中用這噱頭去向大家翻閹多一次,所需的生產技術就難得多。以 G30 所見,活動能力不是比 HGUC 版大大提升了,主要還是靠改變了的外型作招徠。似乎笨大還未有一個有效又可行的噱頭去為 HGUC 出ver 2.0。至於渣古 F2 就當然不算是  ver2.0 啦。

    回覆刪除
  4. ZZ一早俾富野踢出Universal Centry.... 你睇佢地個 official site 就知. timeline 中用兩行就交待晒成個ZZ故事:-
    U.C. 0088.03.01
    The Argama docks at Side 1's Colony 1 for resupply and repair. [Gundam ZZ, episode 2]
    U.C. 0089.01.17
    The first Neo Zeon movement is defeated. [Gundam ZZ, episode 47] 如成個系列都唔出的話, 笨大都幾傷.... 不過家陣可以借Unicorn之勢重生都好. 但始終都係入唔返HGUC. G巾, X巾呢d 16-17米的角色都出144 HG, 希望笨大唔駛在其他位愉膠慳錢啦.
    [版主回覆02/25/2010 12:51:00]富野可以不滿 ZZ 的故事,可以不滿 ZZ 的製作,亦可以不滿 ZZ 的表現,但他不是模型人,又不是機械設計師,模型的推出決定不在他手吧?!而且 HGUC 也有推出 ZZ 內機體的先例,所以把 ZZ 放入 HGUC 內也有先例可援。但今次笨大同時宣佈推出三部份屬不同世紀的機體,卻又放入同一系列之中實在令人費解。

    回覆刪除
  5. (Empty)
    [版主回覆02/25/2010 12:52:00]免禮。

    回覆刪除
  6. 好玄...... 我只知自己走唔甩吧了..
    [版主回覆02/25/2010 12:54:00]睇下佢出成點先決定啦,尤其是 ZZ,可變型分分鐘令到外形很肉也說不定。

    回覆刪除
  7. 即話 HG 未來有多條戰線....
    [版主回覆02/25/2010 12:55:00]應該係話笨來又可以翻閹了!

    回覆刪除
  8. 重新出模型係好事, 又有野砌, 可必深究? 時常聽到有人話笨大翻出又出, 改色又出, 限量版又出, 係咁話笨大呃錢.... 人地真係做生意, 緊係要賺錢啦! 如果你覺得哩隻版你唔鐘意, 咪唔買law, 罵乜野呢? 你唔鐘意, 有大把其他人鐘意呢! 我唔係話緊堂兄或者邊個, 隨口講下遮.
    [版主回覆02/25/2010 13:02:00]深究是因為這新系列不限於 UC 的話,是否連非高達也可以進入?以前 MG 系列也有【聖戰士】和【機動警察】的題材,EX 系亦然! 那些小朋友的話,正正是令我無興趣留連 HKML 的部份原因。

    回覆刪除
  9. 無限復活
    [版主回覆02/25/2010 13:03:00]榨乾一隻乳牛又有另一隻可榨 

    回覆刪除
  10. 唔知點解,你篇野睇o左兩行未夠,便有種「大隻講後繼有人的感覺」。
    [版主回覆02/25/2010 13:05:00]大隻講乃文化界先進,我等後學又豈能與他相比呢!

    回覆刪除
  11. 我唔太在意ZZ係咪HGUC, 模型我只儲左一盒龍飛, 我就希望其他UC機體可以繼續出o係HGUC系列上, HGUC對我黎講唔單止係HG二字加UC, 因為HGOO同HGseed既風格都同HGUC好唔同, 講緊係唔考慮機設既分別, 純綷係生產、市場定位上面既分別, 另我好覺得HGUC如果變左另一個系列, 除左個名唔同左, 可能連開發組、監督等都會換班底(直覺已而, 可能所有系列根本都係同一班人做)...
    [版主回覆03/01/2010 07:28:00]畢竟 HGOO 同 HGseed 是有動畫配合,在市場定位和推出的形式都與 HGUC 有所不同。不過經你一提,這兩點都有令人反思的空間。

    回覆刪除
  12. 恕我書文不好. 不是太了解文中意思. 我大概知道是在說苯大. 但不太了解文章的全部意思. 你是指苯大不把ZZ分類推出在HGUC? 還是說苯大一模多用? 還是說苯大花時間出一些都已經出過的機體, 卻不推出更多以前未推出過的機體? 還是說只是談論苯大HG分類的問題? 引用文看了, 明白你的意思. 但這篇的主要main point 是想點出什麼? 有興趣知道, 如果可以的話, 痳煩你詳解一下.
    [版主回覆03/01/2010 07:23:00]我只是亂說一下笨大 HG 模型的分類,尤其是 HGUC 吧。這篇也只是隨口亂說,主要是指出笨大的 UC 世界中的模型已經出得七七八八,需要向其他高達世界中的模型打主意了。

    回覆刪除
  13. ZZ吾納入HGUC的系例,又有點說不通啊~ 大師 ~ 怪哉.. 怪哉啊 ~
    [版主回覆03/01/2010 07:18:00]原來係笨大夾硬將 HGUC 系擴充,新的 G Gundam 和 Gundam X 都會沿用 HGUC 號碼次序。笨大真係霸王硬上弓!

    回覆刪除
  14. 大師,我今日有好兆頭,除看到你的仙跡,我亦有幸一試「褲貴黃金屋」的滋味,今日真係「事迫蘇爹」呀﹗
    [版主回覆03/01/2010 07:15:00]道兄的話比我更玄喎,佩服佩服 

    回覆刪除
  15. ZZo係早期出過一次,都係用HG出,張佢加埋UC系列?得咩?好似有o的梗硬o黎咁喎  ~
    [版主回覆03/02/2010 13:23:00]那個 HG ZZ 真是 HG 模型的第一代,當年還標榜多色成形,好彩現在笨大已經放棄了這技術。話時話,ZZ 是 Zeta Gundam 的續集,當然係 UC 世代啦,龍飛,渣古 III 都是 ZZ 中出現的機體,模型在 HGUC 系列中亦翻閹過。

    回覆刪除
  16. 期待新既 ZZ GUNDAM 對比返舊既 HG ZZ GUNDAM 唔會差太多
    但係新既 HGUC Z GUNDAM要換走上半身件先可以變形,反而舊既 HG Z GUNDAM 只係拎走頭同腰已經可以變形

    回覆刪除
  17. 須知日本人的牛奶係永遠都唔會有飲完的一日呢...!!
    [版主回覆03/03/2010 09:47:00]那我們的荷包就有難了

    回覆刪除