Translate

發現新大陸

本來今日打算寫一些模型進度的,但因為發現新大陸太開心的關係,所以改天才再呃 post。我搬來這間屋已經差不多三年,但還是拖到今天才把儲物室頂層執空了,發現原來那裡有很多空間。我好遺憾地告訴大家,騰出的空間不是用來放豉油碟,皆因我(信不信由你)沒有那麼多碟。好自然地,那個新大陸已被我隨處亂放的模型佔領了


說也巧合,今天收到上星期在網上買的一支新鏡頭(廣角鏡),剛好可以一幅相就包括了全景!


下圖:我把支 Canon 10-22mm f/3.5-4.5 鏡拉盡才影到這幅相。


下圖:原來還有幾盒未放好,罪過,罪過!


下圖:用支新鏡試影户外遠景吧!


下圖:用來影模型就把圖中右手,尤其是右盾影得變大了。


下圖:用了 10-22mm f/3.5-4.5 影


下圖:用回支 17-85mm 鏡影,雖然兩張相中巨巾頭胸部份都差不多,但腳的分別就很明顯了。

22 則留言:

  1. 呢支鏡好嘢唛嗰喎 .正當我想叫你影啲風景相之際, 原來你一早已經去咗影, 不過唔夠多, 下次再影多啲靚景給我們欣賞喇
    P.S.你當然唔多豉油碟喇,因為全數已經變了soft copy,係電腦的硬碟內
    [版主回覆05/06/2010 06:05:00]這幾天天氣不好,而這支鏡的 filter 還未收到,還是不要拿出街玩為妙。 電腦螢幕太細,放 soft copy 在電腦未免暴殄天物,所以我放它(她)們在 PS3 內 

    回覆刪除
  2. 咦!呢個新大陸仲有好多空間o下喎 ~
    [版主回覆05/06/2010 06:00:00]托賴,希望可以捱到下次搬屋吧!

    回覆刪除
  3. penthouse 淨係放模型有d 浪費喎
    [版主回覆05/06/2010 05:59:00]我想放書同碟架 

    回覆刪除
  4. 未放好這幾盒唔使執啦, 全144 UC... 你明我意思啦...
    [版主回覆05/06/2010 05:48:00]應該夠用幾年的笑笑團的 

    回覆刪除
  5. 閣樓 應該用黎放 閣樓 ....然後開個閣樓展...
    [版主回覆05/06/2010 05:47:00]那閣樓展恐怕是私人展覽了

    回覆刪除
  6. 真係好多模型,可以慢慢砌呢...!!
    [版主回覆05/06/2010 05:45:00]那是我的退休儲蓄來架 

    回覆刪除
  7. Wow... 影得個高達好威風!我都想買返支廣角鏡咯...
    [版主回覆05/06/2010 05:44:00]我決定買支廣角鏡只是志在影景,模型還是用普通和微距鏡正路。

    回覆刪除
  8. 咁大空間放o野真係羨慕死人
    [版主回覆05/06/2010 05:38:00]累人畢錢就真 

    回覆刪除
  9. 5盒Gundam UC既模型,看來堂兄已經中毒不淺啊 ^^"
    [版主回覆05/06/2010 05:31:00]不過見了這幾盒 UC 模型之後,覺得又不外如是 

    回覆刪除
  10. d景好靚. 模型好震憾
    [版主回覆05/06/2010 05:30:00]天氣未算好,模型未算多 

    回覆刪除
  11. 可想而知你間屋有幾多﹗﹗三年都未巡晒﹗﹗
    [版主回覆05/06/2010 04:36:00]對於我條抹塵布來講,我間屋又真係幾大架,三年都未抹云所有地方 

    回覆刪除
  12. 信不信係, 以你而家買模型既速度, 相信唔頂得好耐!
    [版主回覆05/07/2010 10:17:00]我都好擔心這件事 

    回覆刪除
  13. 有咁多地方真好,加拿大地大物博....
    香港地邊有咁多地方...
    [版主回覆05/07/2010 10:16:00]一個人住,住邊度都有好多地方啦!

    回覆刪除
  14. 真係冇陰公囉!搬左黎幾年先至話響自己屋企發現新大陸!真係人唔叫,狗都吠!
     
    都唔知你講真定講假!
    [版主回覆05/07/2010 10:09:00]你見相中那頂層是很近天花板,事實上我要用櫈企高先可以執好及放模型上去。再加上上手業主把一些有用的雜物放了上去,我才遲遲不想執那位置。

    回覆刪除
  15. 支wide鏡正~
    [版主回覆05/07/2010 10:05:00]不過相當之貴,77mm 鏡面買濾光片都買窮我 

    回覆刪除
  16. Ur 新大陸 still got a lot of "space"............!! Keep "going"! (Mine one.........nearly full already!! )
    [版主回覆05/07/2010 10:03:00]You devil! I am trying not to buy so many models now 

    回覆刪除
  17. 重有好多位擺喎, 快 d 填滿佢啦
    有新鏡玩, 正呀 我都想買支 wide 好耐喇, 都係得個想字
    呢幅好有氣勢呀, 如果o係室外影會重正呀
    [版主回覆05/07/2010 10:02:00]嗱,證明用支 wide angle 影模型係除褲放屁,用普通鏡都有好效果 

    回覆刪除
  18. Devil all surronding you!! So no worry!! You will keep be effected!!
    [版主回覆05/07/2010 10:43:00]The worst "dark force" is not those people, it's the shops and manufacturers.

    回覆刪除
  19. I think the worst part is ur "PC"! Right now........."Online Shopping"............1 click.........then job done!!
    [版主回覆05/08/2010 11:22:00]That's the problem of being too convenient!

    回覆刪除
  20. 你睇!!, 連機械人都話你砌嘅高達係"上帝的藝術"呀
    [版主回覆05/08/2010 11:21:00]你睇!!, 連「上帝」都要剷走機械人的大話 

    回覆刪除
  21. 我仲以為DC仔加廣角鏡先會有咁嘅情况!原來單反都是一樣! 支鏡拿來拍風景適合啲!
    [版主回覆05/08/2010 11:19:00]請慎記,我的攝影技術是第九流的,不能作準 

    回覆刪除
  22. 咁神奇~ 買得模型多屋企會跟住升LV?
    咁要試下買更多啦~
    [版主回覆05/11/2010 09:30:00]買得模型多會替間屋升呢架,換過間大屋 

    回覆刪除