Translate

斷 call

當大家看見這篇文章時,我已經離開了香港,結束這次四個多星期的旅程。好自然地,我在香港時使用的電話號碼再不會找到我,要找我算帳的話恐怕要等幾年了。


雖然我的屁股還隱隱作痛,事關籮柚拍得太多,但此行實在相當值得和很好玩。在此謹多謝多位朋友的熱情款待,雖然只是匆匆相聚,不過乃令我回味至今。縱要有緣彼此才可以再聚,但希望大家仍然可以透過這裡保持聯絡。多謝大家!

9 則留言:

  1. 人又唔係度,驗證碼又唔駛打. 真係攪事既好日子!
    [版主回覆08/25/2010 14:58:00]七月流流,總有啲嘢係陰魂不散嘅 

    回覆刪除
  2. 一路順風呀﹗
    [版主回覆08/26/2010 10:25:00]謝謝,已經平安又平淡咁回到多倫多了(空姐唔掂。)

    回覆刪除
  3. ....真是敗給你了!!
    [版主回覆08/26/2010 10:26:00]阿媽在屋企你難免縛手縛腳 

    回覆刪除
  4. 可能2011過去揾你及蟲大人...
    [版主回覆08/26/2010 10:29:00]好,等你!去渥太華的話,你兩公婆可以住我屋企。

    回覆刪除
  5. 下次番來再飲紅酒.
    [版主回覆08/26/2010 10:30:00]飲乜都得啦!

    回覆刪除
  6. 返去記得拍哂係香港買既模型啊~
    [版主回覆08/26/2010 10:31:00]咁就要等到返回渥太華後才可以了!

    回覆刪除
  7. >>雖然我的屁股還隱隱作痛,事關籮柚拍得太多
    what??
    >>可能2011過去揾你及蟲大人...
    Welcome!
     
    [版主回覆08/26/2010 10:44:00]不是插得多 

    回覆刪除
  8. 拱快返到去?真係安樂哂囉!
     
    post相啦喂!
    [版主回覆08/27/2010 19:20:00]老細,等我休息一下好掛!

    回覆刪除
  9. 咁你又可以專心一意砌模型喇, 好快又有成品睇喇。
    [版主回覆08/27/2010 19:21:00]邊有咁快開得工呀!走咗一個月,大把嘢要處理啊!

    回覆刪除