Translate

笑笑團 – 膠架 1


過去幾日終於開始替部鎮暴吉姆再開工,不過就並非為吉姆主體動工,而是在搭一個小膠架。


下圖:膠架一個,不過部份地方植入了銅枝補強和加了四粒在香港新買的小磁石。


下圖:這個膠架可以安在鎮暴吉姆的背後。連接是以磁石固定,而鎮暴吉姆的背包內的磁石是老早就裝入了。


下圖:膠架的另一端是接駁到大氣圈突入裝備中,同樣是以磁石連接。而裝備內的磁石也是老早就裝入了。


下圖:大家不要看輕那幾粒小磁石,足以撐得起那套裝備 

16 則留言:

  1. oh no~~~~你令我諗起一隻game,水管工人
    [版主回覆09/12/2010 00:50:00]水管比較易搞嘛!

    回覆刪除
  2. 怕唔怕後面太重呀?
    [版主回覆09/12/2010 00:52:00]仲撐得到,但單體要企立就無可能,所以要有「膠架 2」

    回覆刪除
  3. 證實咗磁石好夠力....
    [版主回覆09/12/2010 00:53:00]下一篇我才知道磁石有幾好力!

    回覆刪除
  4. 雖然好合邏輯咁話太空係無重狀態, 但我都係覺得突得太出了, 失了平衡. 
    [版主回覆09/12/2010 00:54:00]無辦法,影影平面相應該可以呃到人的 

    回覆刪除
  5. 好似咩住個大backpack入camp...
    [版主回覆09/12/2010 00:55:00]仲有一個細包在胸前呢!

    回覆刪除
  6. 距離太遠,唔好睇,貼身o的好。
    [版主回覆09/12/2010 00:56:00]這是換了 Powered GM 那個較大較向後的背包的後果呢 

    回覆刪除
  7. 隻吉要揹兩個大背包, 都真係好難搞喎~~
    [版主回覆09/12/2010 00:57:00]所以搞了幾年囉 

    回覆刪除
  8. 唉~~唔知幾時開始,Gundam嘅擔子就越來越重...
    [版主回覆09/14/2010 08:53:00]那是歷史遺留落來的擔子,原本它是為姆力沙而造的嘛 

    回覆刪除
  9. 負擔太重
    [版主回覆09/14/2010 08:54:00]好彩隨時都可以選擇不加上它!

    回覆刪除
  10. 唔要個 GM 背包就差不多。
    [版主回覆09/14/2010 08:55:00]GM 背包是放電池的地方,不能換掉的。

    回覆刪除
  11. 個架太過大了,就咁將噴射器磁石上去個背包仲好,將原本背包兩個突出長方型鋸走改成內藏式應該可以貼好多
    [版主回覆09/14/2010 08:59:00]個背包是不會再改的,如果放在這部吉上不好看的話,只要特製另一個支架就能夠裝在其他 1:144 MS 上。昨晚試放在 GM 改上,果然比較好看。

    回覆刪除
  12. 真係戥吉母先生辛苦!
    [版主回覆09/14/2010 09:00:00]我都好辛苦架!

    回覆刪除
  13. Power GM個背包已經比較大, 而家仲....
    可唔可以改外掛式, 或者包住原本果個...
    [版主回覆09/14/2010 09:03:00]唔改喇,如果唔係就一定趕不起 

    回覆刪除
  14. 連接原背包那邊的小磁石,隔住幾塊膠片都"o甘"強 ~ 但連接大氣圈突入裝備那邊好像有點向外傾斜,會否由兩腳改為三腳連接點呢 ?
    [版主回覆09/15/2010 10:15:00]應該不會為校正幾度 (degrees) 而再改了,反正劣評如潮,嗱嗱聲砌完佢就算了。等第時把同一套裝備放在另一部 MS 時才再搞了。

    回覆刪除
  15. 個背包比例上, 放晒你屋企嘅藝術性書籍都有餘
    [版主回覆09/15/2010 10:11:00]乜你咁睇小我,認為我屋企嘅藝術性書籍只有如此數量 

    回覆刪除
  16. Time to pay!!
     
    11月 出Macross電影版 VF-1S/A Valkyrie "Skull小隊" 3,800Yen
     
    [版主回覆09/15/2010 10:09:00]你唔洗毒我,我在香港時都忍到手沒有買 VF-1J,這部就更袈可以免疫了!

    回覆刪除