Translate

內地漢郵輪輸300萬跳海亡 阿姐登台:無受影響

明報專訊】一名內地遊客昨早在郵輪「寶瓶星號」回港途中跳海,最後在西貢果洲群島海面獲救,當場證實不治,警方調查後相信事件無可疑。在「寶瓶星號」登台的藝人汪明荃透露,事發後郵輪一度停在現場海面協助拯救,…




還是有人頂唔住阿姐的歌聲而要自尋短見啊!

8 則留言:

  1. 阿姐話: The show must go on.....
    [版主回覆09/22/2010 06:08:00]只要阿姐唔開口的話就無問題!

    回覆刪除
  2. ka..ka.. ka...
    [版主回覆09/22/2010 06:06:00](Empty)

    回覆刪除
  3. 好彩我上次係配電視聰聽阿姐的歌聲沒有此衝動遮
    [版主回覆09/22/2010 06:06:00]我估阿姐沒有對你唱【京華春夢】你才安然無恙吧  如夢人生芳心碎 空對落花我淚垂 為何情緣逝似水 大江去那堪追 無奈情絲拋不去 堪嘆狂風吹飛絮 情義盡化煙 煙消天外去 錯為情愛 一生落淚 往日情侶負了寒盟 帶淚望遠方 青山寂寂 怨恨期待變唏噓 無限情心遭拋棄 飄泊如今怨恨誰 奈何又逢暴雨風 落花悲盡碎

    回覆刪除
  4. 還是有人頂唔住阿姐的歌聲而要自尋短見啊! ↑ 驚人內幕
    [版主回覆09/23/2010 07:57:00]通常大家都只係息電視啫,要生要死就少見一啲 

    回覆刪除
  5. 可能係向亞姐救愛不遂, 以死相迫呢...
    [版主回覆09/23/2010 07:55:00]咁講你可能陷家英哥於不義,因為亦可能係情殺事件 

    回覆刪除
  6. 輸掉300萬已經好大打擊,仲要比阿姐o既好歌追擊  ........
    你話有乜法唔自尋短見呢 .......
    [版主回覆09/23/2010 07:53:00]高八度嘅聲真係好難當無聽到架!

    回覆刪除
  7. 中秋節快樂
    [版主回覆09/23/2010 07:48:00]大家咁話!

    回覆刪除
  8. 這兩天香港浮屍多,還有一個內地女人在郵輪上給人拋下海呢......
    [版主回覆09/25/2010 08:23:00]賭船自然吸引三教九流的人,在公海上真正無王管!

    回覆刪除