Translate

又到聖誕,又到聖誕

希望這是最後一個聖誕可以方便到一放工行十分鐘就到國會。來年就算放工要坐巴士先可以到市中心,只要不用再在現址工作就很好了


18 則留言:

  1. 雪白聖誔、扭耳齊齊合皮
    [版主回覆12/23/2010 13:32:00]大家咁話!

    回覆刪除
  2. M er ry X ' ma s ...
    [版主回覆12/23/2010 13:33:00]你最緊要來年身體健康!

    回覆刪除
  3. 你話係上年影既我都信,年年國會都一樣,而你又年年都影!服!
     
    並祝聖誕快樂!~~~~~
    [版主回覆12/23/2010 13:34:00]似乎你已經嗅到外國生活的苦悶吧! 也祝你及家人聖誕快樂!

    回覆刪除
  4. 堂兄係佳節來臨時, 會唔會搵返件鬼妹....應一應節?
    講句merry x'mas
    [版主回覆12/23/2010 13:38:00]點應節法?要早九個月前準備先可以在聖誕節來應節架喎!

    回覆刪除
  5. 你提醒左我原來未出去影相添
    [版主回覆12/23/2010 13:40:00]小心俾啲同胞逼親你!

    回覆刪除
  6. 上年國會係咪冇雪花投影?  可能我記錯.
    聖誕快樂!!
    [版主回覆12/23/2010 20:34:00]我去年太忙。忙到 連阿媽都唔認得 ,所以沒有影相。 前年就有 ,看相就有雪花投影。

    回覆刪除
  7. 又話新相機有一掃全景既?
    [版主回覆12/23/2010 20:38:00]那部機是給別人的禮物啊,無我份  話時話,要掃街的話,會否因為環境太黑而相片一塌胡塗?

    回覆刪除
  8. 聖誕節快樂. 祝你有一個愉快的白色聖誕!
    [版主回覆12/24/2010 11:18:00]謝,似乎你也有一個白色聖誕 

    回覆刪除
  9. 快將轉工抑或調職?加拿大政府無左你設計科幻武器點算?
    [版主回覆12/24/2010 11:19:00]我只不過是要求下年轉 team 吧 

    回覆刪除
  10. Merry Christmas ....
    加國聖誕節氣氛係唔同 d....
    [版主回覆12/24/2010 11:20:00]謝!我亦祝你聖誕快樂!

    回覆刪除
  11. 睇黎你睇唔到的d隱藏訊息....
    應節呢d野, 唔洗等九個月, do it now
    [版主回覆12/24/2010 11:21:00]都未到聖誕似乎頭領已經醉了想入非非 

    回覆刪除
  12. 好靚
    好靚
    Merry X'mas
    [版主回覆12/24/2010 11:35:00]不過年年如是呢!BTW,我亦祝你聖誕快樂 

    回覆刪除
  13. 我那邊現在是夏天.  (好像只是部份地區會有雪?) 現在太陽直射, 所以也不算是白色聖誕呢.
    [版主回覆12/25/2010 10:11:00]係喎,澳洲現在是夏天…

    回覆刪除
  14. (Empty)
    [版主回覆12/25/2010 10:10:00]Happy holiday to you!

    回覆刪除
  15. 可以過一個白色嘅聖誕真係開心 .
    Merry X'mas & Happy New Year
    [版主回覆12/25/2010 13:24:00]因為這幾天沒有落雪,我亦不需負責鏟雪,而這陣子氣溫也在零下十度之上算做暖了,所以我同意你的話
    我亦祝願你有個開心假期!

    回覆刪除
  16. "話時話,要掃街的話,會否因為環境太黑而相片一塌胡塗?" 唔好意思咁遲先答你. 答案係會!! 因為佢會強制一個快門速度, ISO又無得較. 所以一掃全景只能在白天 或夠光的室內用.
    [版主回覆12/25/2010 13:30:00]謝過回覆
    看來麻雀檯燈應該夠光,可以從左邊第一隻牌掃到右邊最後一隻

    回覆刪除
  17. 打雀咁勁? 果然有中國人就有麻雀.
    [版主回覆12/26/2010 22:41:00]我成日都話,海外的中國人可能忘記了點寫自己個中文名,但「中發萬梅蘭菊竹」就肯定會識!

    回覆刪除
  18. 雖然好遲︳但仍要說好正﹗
    [版主回覆01/06/2011 14:00:00]聖誕一過,乜都無囉!

    回覆刪除