Translate

Casino Royale


未去看之前也沒有甚麼期望,但看了開場字幕裏把賭博和數學連繫起來之後,就開始有興趣看這套電影。雖然沒有太多爆炸場面(要看爆炸場面的話現今荷里活已經充斥了不少這類電影,例如 Mission Impossible),換來的是占士邦比較人性的一面。縱觀全套電影,是一套感覺一新的占士邦電影,不落俗套。

10 則留言:

  1. 眼完你個介紹搞我都有埋興趣添!

    回覆刪除
  2. 在網站也見到有類似的評語。 我原本唔鐘意睇007,但今次竟有點興趣。

    回覆刪除
  3. 我相信如果不是忠實占士邦迷的話,這套片應該會更容易接受。全套片都沒有什麼高科技新玩意,取而代之是鬥智鬥力的角逐。尤其是電影開頭的一段追逐,沒有什麼爆炸場面,又沒有搞高科技追蹤,但特技演員的跳躍動作就令到這段片甚有動感!

    回覆刪除
  4. 之前的007都係靠樣同先進武器,可以說冇血冇肉。今次位阿佬007,有d似的24的Jack,唔係食樣,可以講話靠「食」力卦﹗

    回覆刪除
  5. 我其實覺得佢演技麻麻,Tomb Raider 同慕尼黑都唔見佢有咩發揮,不知呢套當正主角如何了。

    回覆刪除
  6. 我竟然見到 Richard Branson o係機場 Metal Detector 度出現o左一秒! 你地有無人見?

    回覆刪除
  7. Richard Branson?佢係邊個……套片唔係20號先做咩?

    回覆刪除
  8. 出o左畫啦! Richard Branson 係維珍個老闆,專玩蠱怪野!  

    回覆刪除
  9. 果然好睇,開頭似成龍片、之後似賭聖,就似唔多似james bond片,冇新武器、冇乜正菜、007唔靚佬……但係我鍾意﹗﹗

    回覆刪除