Translate

又得喎!

今日收都這盒模型,以閃電速度(我的標準)啪起。雖然它比長谷川版本平而又細,但造型的確不俗。


5 則留言:

  1. 其實我覺得大部份韋基利都出得唔靚,主要原因係……因係好難出得靚。

    回覆刪除
  2. 話時話, 佢好似外型及可動性比長谷川好!

    回覆刪除
  3. 我在 1999 睇過說明書,佢好似有包 VF-0S 的頭部零件,請問是否可以砌回 VF-0S ?

    回覆刪除
  4. 回小鯊:同意,尤其是塑料模型一般都要做得左右對稱,不似首辦如速水般不必考慮這方面,欠缺了一層靈活性,較難在立體化時依照在紙上畫得天上有地下無的設計。 回 Jolly roger:我沒有買長谷川的版本(你就有),所以可動性就不清楚。但以外型而論個人就的確較喜歡 Wave 這個版本。 回 kog:絕對可以,不過如果要兩個頭並存的話,其中一個的頭內軟關節就要在散件中找代替品。不過當然,水貼只有 A 型而無 S 型。

    回覆刪除
  5. 我其實好鍾意Zero架...雖然個故事神怪左d...所以長谷川果架咪買左先law.

    回覆刪除