Translate

Shearwater Aviation Museum Spring Hobby Show


昨日終於去完這個比賽,一開眼界之餘亦僥倖獲獎。事後要處理百多幅的相片原來是一件想死的事情


Photos


另外昨天買的兩本書,盛惠 90 個大洋(~HK$600)


10 則留言:

  1. Congratulations!!  (你一定係偷偷地打了羊胎素。)

    回覆刪除
  2. 雖然我唔多明妳的意思,不過都很多謝

    回覆刪除
  3. 恭喜! 軍事玩舊化真係唔簡單呢!

    回覆刪除
  4. 謬讚,隻 Gogg 在云云參賽作品(即四件咁大把)中奪魁,部坦克撈了個榜眼

    回覆刪除
  5. Dilaton,你真係勁!btw,外國模型展的氣氛如何?是否外國人都好少砌Gundam/Macross呢? 因為佢地就算砌科幻, 都好似是以Star Trek/ 星戰為主喎, 不過話時話, 佢地連科幻都舊化得好勁, 而且絕不手軟, 真係佩服呀!

    回覆刪除
  6. 隻Gogg贏咗﹗咁我又「滔」下光先﹗﹗
    dilaton's Gogg

    回覆刪除
  7. Jolly roger 你說得真誇張,四件作品的比賽也沒有甚麼好提的地方。不過去了一趟又的確眼光闊了,現在比較清楚他們多數砌的是甚麼類型的模型。例如話汽車模型有不少,但我們東方人喜歡的種類就絕少見到。而原來他們對做人像也很好,平均水準是各組之冠。相反地,他們又見到我那隻現場唯一一隻日本式科幻模型,算叫做給他們見過我們東方人對科幻模型的玩法(當然我的作品不能代表東方人的科幻模型,只能管中窺豹),算是一種交流吧!

    回覆刪除