Translate

淺薄的緣份

今日改了自己的頭像,一如所料那張異像就消失了。雖然無從知道相中的女子是美是醜,更甚者連是否雌性也搞不清,但我們的幻想總要美麗吧,就由她們隨緣而去,卻又留下一點美麗回憶吧!

11 則留言:

  1. 真三一2號...有壓力!有壓力!

    回覆刪除
  2. 我隻二號機是零改做,所以我的確有壓力

    回覆刪除
  3. 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈~ 不如你試多幾次,睇下佢地會唔會回魂~ 好有趣ar~ 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈~

    回覆刪除
  4. 正當我穿上天師袍,戴起混元巾,腳踏蓮花步想要開壇召回她們時,竟然見到妳個留言   本座合指一算感覺上太唔「老嚟」,所以還是作罷

    回覆刪除
  5. 我好驚呀﹗到我「瀨」野啦﹗佢一定見我成日同你交談,走咗去我個blog到呀﹗

    回覆刪除
  6. 不過話時話,佢應該索個你個張。好似幾高幾瘦……當補償現實中的不同吧……(不期然留下淚來……)

    回覆刪除
  7. 剛巧我見到一段文章,我轉貼過來... [off]午夜凶鈴小說系列所講貞子所住世界係電腦裡面人造的虛擬世界, 貞子只係一個電腦病毒;不過套戲改編成鬼片....[/off]

    回覆刪除
  8. kog兄……我……我今朝部腦真係有virus喎,我仲再裝過隻xp忝……咁邪……

    回覆刪除
  9. crabchiu: 你這個至少是嫁得出,質量始終有保證! kog: 你個午夜打令(darling)都好難見到喎!

    回覆刪除
  10. 這種緣份同 crabchiu 互交, 真係一個謎!

    回覆刪除