Translate

大眾踩單車郊野上

其實我所言非真,每逢夏天的星期日早上,渥太華的大眾都踩單車於都市中而非郊野上。以前住在渥太華時,最多只是在封了的車道上放狗,故此所行的路程頗為有限,遠不如今早騎單車所行的路程。


逢星期日早上封路的起點: Downtown,渥太華的北部地區



沿著的是南北而走的 Rideau Canal




Rideau Canal 有觀光船行走,冬天結了冰就變成溜冰場了。



沿途總是樹色水影,草綠天藍 (按圖見大相)



封路的終點,Dow Lake,渥太華的中部地區 (按圖見大相)




11 則留言:

  1. 夏天渥太華天氣很好, 每次見你D相都有陽光,  踩單車好舒適. D老外踩單車係咪都唔靠邊踩呢?  

    回覆刪除
  2. 喜歡歐美的地區,樓好矮,可以見到藍天白雲。 香港,週圍都是屏風!

    回覆刪除
  3. 回 hell99:天氣不好自然不會拍照留念,所以不能說渥太華夏天天氣很好。不過當日這個環境只有十多度氣温又的確好適合做户外活動(游水除外) 回小鯊:渥太華的城市規劃是特別好的,遠比多倫多綠化和自然得多。不過在市中心也難免有屏風樓,但自然比香港的情況輕微得多。

    回覆刪除
  4. 好靚呀﹗好靚呀﹗好靚呀﹗好靚呀﹗好靚呀﹗好靚呀﹗好靚呀﹗好靚呀﹗好靚呀﹗好靚呀﹗好靚呀﹗

    回覆刪除
  5. 你仲未唱歌去表達你內心嘅興奮喎

    回覆刪除
  6. 你知唔知我一路打回應時,己一路唱歌神首「大家跟住唱」。 送埋俾你吧﹗ 大眾踩單車郊野上 良朋共享身心舒暢 互愛坦率相向何必多o野想 大眾野火會山嶺上 油油綠草天生天養 漫舞輕歌可以大家跟住唱 時時要玩返o下 駛乜心都傷 日日要喜洋洋 無謂o甘緊張 時時要輕鬆o下 將清福享 日日笑口如常 就更加會命長 就算有心想搵對象 何妨互相走入情場 共你一雙一對攜手影o下相 瀑布水花高飛百丈 潺潺自響音韻悠揚 綠野響遍大家跟住唱

    回覆刪除
  7. 條行車道專開俾單車行ar??  多唔多踩單車的人俾車唔覺意撞親ar?? 以你平時同我講野的logic,你好有機會會以為我問你幾時俾車撞,唯有聲明一下:以上的問題並不是想問你幾時俾車撞,只不過是香港太多踩單車的人俾車撞親,你d相又唔係影單車徑,所以八卦問下;你有權唔發言。

    回覆刪除
  8. 蟹 sir 果然要唱歌 GD,整條路每在星期日早上都封著不給汽車行走,而與這條路交疊的車路都有義工監管,大家都很守規矩,就算該死如我都不怕給汽車撞倒   其實除了踩單車之外,跑步者有之,散步者有之,rollerblade 亦大不乏人,所以其實有不少人流的。

    回覆刪除
  9. dilaton 好波!!蟹 sir 仲好波!!

    回覆刪除
  10. 你果度環境咁好, 唔知夜晚見唔見到星河呢!

    回覆刪除
  11. 看不到銀河,因為城市光仍然太強

    回覆刪除