Translate

靈感 IQ (終於有望)十分之高超

放工後贖回修理好的汽車後,去了郵局領取包裹。初時以為是本月的 Hobby Japan,但原來是早前訂購的 Mori Mori 和小雲模型。乍看之下發現圖中四盒模型之中,共有三個不同比例,只有最下面兩盒模型的比例是相同﹔失望!


7 則留言:

  1. 唔係預o左咩?
    [版主回覆10/17/2007 19:09:00]Indeed I did not think about it

    回覆刪除
  2. 我 都 有一隻 Fantasy Lion 未 砌 , 不過係廿幾年 前D 舊 嘢 嚟. 因為 開 咗 盒 後覺得 唔鍾意, 所以無 砌, 兼無錢賣其他幾款, 當 時 係賣港 幣 十 二 大 元, 你話幾貴 呢?   佢而家 仍然 健 在, 不過廿幾 歲 , 扑扑 趣.
     
    [版主回覆10/18/2007 10:06:00]老實講,當年這幾盒模型橫行香港時,我還未上模型癮,所以從無留意過它們。

    回覆刪除
  3. 右上角那盒最得意 ~
    估唔到,你連小雲你都o岩~
    小雲係我個 generation,唔係你個 generation ga wor....    
    但係重要ge係,你幾時開右上角o個盒ar?? 幾時砌ar??
    哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈~ 記住報告最新消息ar~ 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈~
    [版主回覆10/18/2007 10:12:00]那盒叫 Fantacy Lion,與其無了期等我開工砌,不如立刻看看這位高手的作品吧!
    http://hk.myblog.yahoo.com/modeltamhk/article?mid=345
    話時話,IQ 博士在香港初次播時,我也不過是初中生,都算是我個 generation 吧

    回覆刪除
  4. 你砌得邊隻先呢?(你有好多火頭喎﹗)
    [版主回覆10/19/2007 12:41:00]四盒模型都未開袋,亦未有打算短期內開。
    我的火頭本就許多,完成部 L-Gaim 後會是架 Stryker,然後阿媽 call,渣古 F2,L-Gaim Mk-II...這大概會砌到十二月了!

    回覆刪除
  5. 係啦,咁多盒,你會砌得邊盒先呢o下??
    crabchiu,不如開邊盤,睇下開邊隻先lor...  
    dilaton,你係咪會跟盒上的 suggested colour去上色ar??  小雲幾時再露面ar??
    原來,IQ 博士在香港初次播時,我係負五歲~          
    [版主回覆10/19/2007 12:43:00]負五歲,原來妳咁老架拿

    回覆刪除
  6. 咁輸梗喎……邊個做莊先?
    [版主回覆10/19/2007 12:44:00]做乜鬼莊吖,乾脆派錢過我洗好啦!

    回覆刪除
  7. 唔駛失望,因為一個真係砌模型o既人,應該唔會頂得順砌晒四隻放埋一齊  ,如果你成功的話,你應該係馬斯特博士o既後代…

    回覆刪除