Translate

鐵尺兵團

今日終於有時間搞搞模型,所以「必先利其器」,處理好四把在大陸新買的鐵尺。而所謂處理,也不過是在兩端貼上沙紙而矣。不過通常這些鐵尺一端呈方一端呈圓,所以我會在方的一端以普通雙面膠紙貼上沙紙,而呈圓的一端以厚身雙面膠紙 (foam tape) 貼上沙紙,令到同一把尺一端可以磨平面,一端可以磨弧面。



同場加映「臘鴨」六隻


16 則留言:

  1. 呢d就係叫做井然有序啦!係嗎?
    [版主回覆08/20/2008 09:57:00]係掛

    回覆刪除
  2. 一端可以磨平面,一端可以磨弧面 好諗頭 我本身會用鋁扁,因為比較厚,多size選擇,冇鐵尺咁軟,食力d 相我遲少少upload上個blog先
    [版主回覆08/20/2008 11:41:00]鋁片我這邊比較難入手。(不過鐵尺對我來說已經夠硬夠食力。)

    回覆刪除
  3. 好似哂菲林咁喎!
    [版主回覆08/20/2008 11:42:00]菲林?!你已經曝露了自己老坑的身份了

    回覆刪除
  4. 我都係用依個方法磨嘢,不過我係用膠板自己搭出黎,4mm厚,有少少彈性,好好用。
    [版主回覆08/20/2008 11:45:00]真係各施各法,捉到老鼠就係好貓!
    BTW,你原來整支都貼沙紙!

    回覆刪除
  5. 我都係用白膠片,一塊 1.2 mm ,我覺得夠硬咯。鐵尺都是用來度位度直線好。
    至於沙紙我以前都用好多不同粗幼,但越來越發現唔使咁煩。 220,400,800(或1000)對我夠晒了。
     
    [版主回覆08/20/2008 11:51:00]1.2 mm 對我來說不夠硬,可能是自己崇尚硬的關係吧
    同意,那幾號沙紙以經足夠了。只不過自己買下一種,買下又另一種

    回覆刪除
  6. 一睇到「井然有序」,想想自己屋企,望望 office 四週,個頭即刻好痛~~~
    [版主回覆08/20/2008 11:53:00]趁電擊後收拾一下吧,就好似開新 project 的儀式般。

    回覆刪除
  7. 好似燒臘店賣燒肉
    [版主回覆08/20/2008 11:55:00]會唔會比較似燒臘店的紅腸呢?

    回覆刪除
  8. 我就多數會屠手拾沙紙 800, 1200, 2000号等等!  不過如果要磨D硬嘢或直線位, 就用這工具: http://www.1999.co.jp/10008357
    [版主回覆08/20/2008 12:15:00]這種打磨棒鬼佬也有出 (Excel ?!),不過賣得好很貴!

    回覆刪除
  9. Cost JPY300 (around HKD20) in Tokyo...  Seems reasonable price as you can change the sand paper!
    [版主回覆08/20/2008 20:53:00]I made a mistake, Excel's sanding stick uses bell-sandpaper, this is why it costs so much. (The one in the diagram will cost you CAD$7.00. Of course, those specialised sand paper bells are not cheap at all.)

    回覆刪除
  10. 小弟以前會用(雪條捧),現在就用木衣夾.
    [版主回覆08/21/2008 10:16:00]那麽濕水磨時木料澎脹,可有特別影響嗎?

    回覆刪除
  11. D沙紙整理得好好wo~仲mark晒no.   我攞上手就成張用~
    [版主回覆08/21/2008 10:18:00]我寧願一次過做妥當小小,長遠來看比較有效率。

    回覆刪除
  12. 我一雙手走天涯,完全冇用衣類野幫手磨件
    [版主回覆08/21/2008 10:19:00]真係各施各法!

    回覆刪除
  13. 你……用手磨件?
    [版主回覆08/23/2008 07:10:00]你.........好幽默喎!

    回覆刪除
  14. 我都係用這法先界好沙紙一條條,但攪一次都無好多 cutter blades。
    [版主回覆08/23/2008 07:12:00]用鐵尺界就真係無法了!

    回覆刪除
  15. 我有時都用鐵尺~ 細位同凹位多數用膠版搭出來再加沙紙, 不過大約都係相同呢~
     
    [版主回覆08/23/2008 07:14:00]我都係,特別地方要自己搭特別打磨工具;此乃死症也!

    回覆刪除
  16. 我都係用雪條棍+雙面膠紙,
    不過有D就會用雙面‘海棉’膠紙,
    因為可以追某D圓位,咁比較好D
    [版主回覆08/26/2008 06:10:00]有時我甚至會用雙層海棉膠紙!

    回覆刪除