Translate

復活中的 T34

假日呃 post 努力中…


下圖:這部田宮 1:48 俄軍的 T34/76 早幾個月前已經開了又做了兩成左右,趁今次假期帶出多倫多打磨好它。
 


下兩圖:相當簡單的一盒模型,但田宮也沒有欺場,也要我兩晚時間才可以磨好所有零件。
 


 


下圖:只是少部份細零件。
 


下圖:因為打磨的手勢不好,所以最初兩條 U 形手柄都在中途斷了。但模型所需的十四條手柄在一盒模型中也只有十四條,沒有「士啤」。好在幾年前砌過一部同比例的 SU-122,當中這十四條手柄是不需用到,而我亦把它們存放至今,所以斷柄也沒有問題
 


5 則留言:

  1. 大大你又玩車車,近期大大出車車,真係讚呀,
    [版主回覆04/05/2010 10:08:00]我啲車車係玩票性質居多,不必太上心的 

    回覆刪除
  2. 大小通殺.....你洗唔洗咁多火頭呀
    [版主回覆04/05/2010 21:59:00]虛火,虛火,不必太在意 

    回覆刪除
  3. 你做乜?又美國又英國又蘇聯,準備打世界大戰?
    [版主回覆04/05/2010 21:58:00]部 Sherman 和 Centurion 都會是加拿大的版本,至於部 T34,應該會下星期就收到砌它的原因 

    回覆刪除
  4. 原來呢架1/48係咁細架0架, 大過支膠水少少咋喎
    [版主回覆04/07/2010 10:59:00]1:48 係咁上下架啦,所以用來做練習相當不錯 

    回覆刪除
  5. 砌坦克我最怕,太多碎件又太講研囉!都係睇人砌好 Lu!
    [版主回覆04/08/2010 08:54:00]1:48 少件好多,係條履帶最難砌得好。

    回覆刪除