Translate

多謝各位今日向我拜壽



今日係我老狗家牛一,可能今年係十四歲大壽嘅關係,今日(二月廿四/正月初七)特別多聽到人講甚麼「生日快樂」的說話。既然大家咁有我心,我就攞出我嘅至愛請大家食,亦祝你哋好似我一樣老如松柏,福如東海啦,請請!

7 則留言:

  1. Snowy~ 生日快樂~ 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈~ 如果 Snowy 遇上科妮 & Miffy 會點呢~ 活潑的小狗 和 好 cool 的大狗,Snowy 會唔會無咁 cool 呢~

    回覆刪除
  2. 生日快樂 Snowy! 好白! 對眼好迷人!

    回覆刪除
  3. GloDing:多謝妳。其實我係有啲狗格分裂,如果遇上科妮和 Miffy 的話,我一定要去嗅一下牠們的屁股,但又不會被牠們聞我個後庭。又例如見到牠們的話,只可以我走近牠們,牠們不能夠向我走近! hell99:有心有心,多謝你。你覺得我白,其實真係有苦自己知,我沖涼時嘅慘況你又唔知啫!

    回覆刪除
  4. 狗格分裂~ 有分幾種的,有強迫性分裂、depression性分裂 etc,其實我副修動物醫學的,平時放假會去做義務獸醫幫動物睇病,做下小手術咁,依我專業的分析,你的情況最好睇定醫生先喇~

    回覆刪除
  5. 咁老重咁精神,o的毛重好靚,使我想起魔戒的甘道夫。

    回覆刪除
  6. GloDing 原來係半個女醫師,非常好,我最鐘意咬女醫師 小鯊,你句話咪咁大聲,否則我家人會樂此不疲咁同我梳毛,到時我條老命就唔多擺得耐了!

    回覆刪除
  7. 在此同狗老爺拜個壽先。(有利是俾嗎?) 而GD原來是素人獸醫,miffy下個月要閹,你可以做一次義診嗎?

    回覆刪除