Translate

Strike Gundam I.W.S.P.




趁這兩日病留家中,啪起了這部去年十二月在多倫多買的模型。那個 I.W.S.P. 的裝備笨大出得遠比 Aile 的裝備精密,而 Strike 的本體也沒有不是頭模而出現問題,不錯!

7 則留言:

  1. 又話病,重有精神砌模型。 我記得上次病,睡了 36 小時重瘟瘟下。

    回覆刪除
  2. 我除非病到入醫院,否則還是要自己煮嘢食,自己斟水飲,甚至乎自己揸車去買餸買藥;區區啪起一盒模型又何足道哉。

    回覆刪除
  3. 保重喔!  唔知佢幾時出埋劍同大砲mod呢...

    回覆刪除
  4. "甚至乎自己揸車去買餸買藥"呢句真係可圈可點!可能真係地域不同啦! 就快過年,各位都要小心身體啊。

    回覆刪除
  5. YAYA,我哋等另外兩個 modes 都等了好多年,笨大情願出 Strike Noir 都唔出大砲同大刀,你話佢諗緊乜? KITP:始終香港人口密度高,購物方便;短程駕駛的話反而更不便!

    回覆刪除
  6. 不出大刀大炮,我覺得都係成本效益的問題罷。局你買多隻普通1/100,因MG Strike不同1/60(無跟背包要的話,就成個weapon set買),而且Aile始終都係主力呢! 就好似MG Master Gundam隻翼不能變袍,要就o吾該買多隻1/100HG!

    回覆刪除
  7. 「我除非病到入醫院,否則還是要自己煮嘢食,自己斟水飲,甚至乎自己揸車去買餸買藥;區區啪起一盒模型又何足道哉。」 做王老五就是這樣。我上星期日死了大半,一直躺在梳化上等老婆回來收屍。哈,這是結婚的一個好處﹗(我在晒野 )

    回覆刪除