Translate

我這樣放了一天假


今天放假,本來要來我家估值的婆娘放了我飛機,要星期六才能到。這意味著星期六之前我可以略略整亂屋企,結果趁此機會素組了八成這部 R3 Mk-II。一見實物之後發覺的確出得不俗,大可以只跟木村直貴在四月號的 Hobby Japan (即二月尾出那期)的作例照做而不需多動筋。


的確比一般高達更高,比 Wave 的塑膠最強幻象也高少少


新相:

11 則留言:

  1. 好彩唔好重戰機,依鑊你毒唔到我。 仲有好彩你阿媽唔睇blog,如果唔係實扭甩你耳仔﹗

    回覆刪除
  2. 每天早上起床, 都有衝動打電話請假, 留係家中整模型. 現在HK好濕, 我都只係手油1/35士兵, 冇開泵好耐了.

    回覆刪除
  3. 真係好大隻,而且一定好玩過wave的五星吧?

    回覆刪除
  4. 加了一幅一字排開的相,到底有多大現在就可以客觀一點看。

    回覆刪除
  5. 如果隻 GM 係我,隻 MK II 是姚明。

    回覆刪除
  6. 嘩~~ mk2 背脊仲有一大舊變飛機o野的, 加埋就仲高....

    回覆刪除
  7. 係喎,那堆「乎次」仲未啪,忘記了!

    回覆刪除
  8.  這是一副超正的模型呢~~~!!

    回覆刪除