Translate

假公濟私之旅

這星期去了渥太華尋覓居所,但至今似乎是吃喝玩樂居多。星期六倒X咁早起身,早上七時許就到了渥太華。最後早上十時與經紀通電話,知道要星期一早上才開始找地方,於是駕了四個多鐘車去了多倫多,與家人渡過了一個母親節週末。作為孝順仔總有回報的,我在多倫多留了差不多四十小時,就買了盒渣古 2.0 (CAD$58 ),兩隻 CD!星期一又倒「塔」咁早返回渥太華開始辦此行的正經事,但是不到中午一點就做完當天能夠做的事,結果下晝及晚上都留在酒店砌模型。(除了渣古之外還從 Halifax 帶了 VF-0D 及 SU122!)今天又是如此這般,未到一點就看完預約好的樓盤,但始終曾在渥太華居住過,所以提不起勁四出遊覽,結果還是砌模型聽 CD 渡日。


6 則留言:

  1. o下?!.... dilaton兄....你o向酒店都玩砌o野?! (酒店係砌o野o既地方, 不過多數唔係模型o者~~~ ) 隨時都齊晒"架生"砌o野. 哈....閣下真正係一個"模型人"!!

    回覆刪除
  2. 同意!!同意!!酒店絕對係砌嘢嘅好地方!!!

    回覆刪除
  3. CAD$58即大約多少港紙? dilaton, 幾多朋友關心你,下次去酒店砌其他野吧。免得資料錯配。

    回覆刪除
  4. 原來加幣$58是港紙$412 (不過以¥3500賣$58其實並不算貴的!) 我都覺得應該砌其他嘢,這裡洋妞國女都比夏理法斯高班得多,理應求支(或幾支)好籤

    回覆刪除