Translate

加拿大的 PS3

星期四早上在公司已經看見佈導,新力的 80Gb PS3 在北美洲會立刻減至 500 元,而十一月第一個星期五將會引入 40Gb 的版本,價錢不單止是 $400,而且附送蜘蛛俠 3 的 Blu-ray 碟。這則消

5 則留言:

  1. 正到爆
    [版主回覆10/21/2007 01:49:00]不過新版 40Gb PS3 不支援 PS2 遊戲,對部份想升級的人來說只好趁還有貨源時買 60 或 80 Gb 版,因為不支援 PS2 遊戲恐怕是未來 Playstation 的方向。不過 60 和 80 Gb 版也有減價,所以今次還是一件好事。

    回覆刪除
  2. 唔好提喇, 唔關我事, 舊 年 最高價 時 入咗貨!
    [版主回覆10/23/2007 07:29:00]一年後現在買了的人也一樣喊!至少你玩多了十來個月。

    回覆刪除
  3. 買 PS3 換五隻 Blu-ray 碟 唔知包唔包變形金剛電影版呢?
    [版主回覆10/23/2007 18:58:00]變形金剛電影版 only has HD DVD because the movie is released by Paramount.

    回覆刪除
  4. 自從我邂逅了Wii 小姐 後,
    已經好 少 照顧 PS3呢個師奶,
    最多都只係 一 齊 睇 下Blu-ray.

    回覆刪除
  5. 呢 d 正野永遠唔會發生係 hk
    [版主回覆11/01/2007 09:59:00]因為香港已經坐享平價了。看看香港沒有入口稅(除煙酒車等物)就可見一斑了。

    回覆刪除