Translate

安樂茶飯

話說星期五那天在渥太華落機後兩小時就跳上汽車,駕了四小時車回多倫多看看 Snowy 是生是死。可能因為天氣開始轉暖的關係,佢老狗家似番隻惡狗多過似死狗,至少還有氣有力咬我一啖!再加上我大剪一揮,把牠的長毛剪成癌症病人短毛 look,結果一副精神爽利的樣子總算再度出現。雖然牠仍然無甚胃口,只有外出散步的雅興,但見了牠這個情況,我自己倒有番胃口不太擔心(至少在下一個冬天前不需要太擔心。)自從去亞爾伯特省開始無啖好食,至今總算放下心頭大石可以食餐安樂茶飯!(事實上自從去了亞爾伯特省開始,現在才可以輕輕易易上到網!間黑店的無線上網弱雞到無侖!)


6 則留言:

  1. Snowy個樣好似嬲咁成村人咁, 好惡喎.
    返到多倫多都唔揾吓我? 攞D鹿茸, 鹿尾巴做手信都得嫁!
    [版主回覆04/24/2008 11:28:00]你老哥 weekend 係 family man,點揾呀?!

    回覆刪除
  2. Back to the basic,咪幾好囉!乜事都冇唔好諗咁多。繼續趕工砌模型!
    [版主回覆04/24/2008 11:29:00]已經正在趕砌模型了!

    回覆刪除
  3. 佢真係好惡嬲爆爆咁喎!
    [版主回覆04/24/2008 11:32:00]佢個鼻唔「靈 ken」,聞唔到就食唔落,自然無咗一半狗生樂趣,難怪嬲爆爆囉!

    回覆刪除
  4. 我聽到你咁講,我都「鄧」你開心。
    [版主回覆04/24/2008 11:33:00]我不是開心,只是現在很有心理準備而可以放開一些吧。

    回覆刪除
  5. Your dog is so cute! I  miss Ottawa so much and left there from 10 years ago. Are you still there?
    [版主回覆04/24/2008 11:34:00]Yes, I am living in Ottawa. I came to this city in 2000 after I quitted my job in HK.

    回覆刪除
  6. 係咪即係12月前都無生命危險?
    [版主回覆04/25/2008 04:56:00]樂觀地想就是這樣吧!

    回覆刪除