Translate

多倫多果然係屠龍刀

今日放工前老細對我講,五月頭母親節後要去多倫多公幹。這是好事還是壞事呢,就要視乎去多久了。上次去 Alberta 開三日會,今趟是三個星期!雖然我有例出門必定帶模型砌,但三個星期畢竟還是太長時間。就算期間可以返回渥太華幾日,始終會對本已緊迫的電擊作雪上加霜。而雖然母親節是在笑笑團之後,理應不會影響笑笑團的龍飛的進度,但權衡笑笑團和電擊,唯有決定放棄笑笑團的龍飛,趁現在趕電擊。這部龍飛給多倫多(又名「屠龍都」)屠了也不冤枉吧!

9 則留言:

  1. 噢....可惜.....
    唯有期待電擊作品....
    而家好多人準備電擊比賽,但自己亦未有定案....
    [版主回覆04/25/2008 12:11:00]電擊現在還未有定案,你都好老定喎!

    回覆刪除
  2. 到時得閒記得揾我飲茶啊.
    [版主回覆04/25/2008 12:12:00]Weekend 定 weekdays 先,我 weekdays 要在 downtown 上班,weekend 先甩到身。

    回覆刪除
  3. 係咪衰呢!唔屎急唔開坑!你睇下,依家冇野睇0勒!
    [版主回覆04/26/2008 09:38:00]我都唔想架,但老細失驚無神霸咗我個屎坑!

    回覆刪除
  4. Toronto 跟 Ottawa 隔多遠?兩個鐘車得唔得?如果唔係太遠,個個星期返一次都得。
    [版主回覆04/26/2008 09:40:00]要四小時多少少,只是三個星期每星期返一次都可以接受。

    回覆刪除
  5. 咁你隻大魔要加把勁啦,如果唔係,龍飛死唔眼閉呢……
    [版主回覆04/26/2008 09:41:00]龍飛無死,只不過是小休,你少憂!

    回覆刪除
  6. 而家好多時星期六都要返工!
    五月個長週末應該好似復活節咁, 返足咁多日添
    [版主回覆04/26/2008 12:05:00]星期六有得諗!

    回覆刪除
  7. 唔係小弟老定....而係決定唔到整咩嘢......
    [版主回覆04/26/2008 21:50:00]這方面我的決定通常會以模型本身的可塑性作考量,其次是所需要的技巧要求,再次之是個人的好惡,最後才是時間。

    回覆刪除
  8. 你可算是跟我同一命運! 但係我無打算参加电擊, 所以回港後會起埋隻TR-1先... 不過就去唔到笑笑團聚會啦!
    [版主回覆04/27/2008 22:55:00]笑笑團都只不過是推動大家砌模型的一項活動,有參與但跑不過終點也不是太壞了。

    回覆刪除
  9. "有參與但跑不過終點也不是太壞了。 "正正道出我的心聲
    人家過了終點,自己卻遙遙落後,只能寄望仲有能力繼續!
     
    [版主回覆04/28/2008 03:40:00]你要不至於遙遙落後就早點瞓養足精神繼續跑吧

    回覆刪除