Translate

BLOG友笑笑團 - 龍飛 Update 2008-04-23


一數原來龍飛對上一次報告進度是去年十二月九號  趁今日打磨了一些部件,拍張相放上網交交功課。



上圖:左面一盤是打磨了的,右面一盤是仍需大執或完全執好的部件。



上圖:昨日收到的,左面是用在龍飛,右面是用在渣古上的首辦手掌。因為龍飛實在太趕,所以需要偷雞用改件去縮減製作時間。

9 則留言:

  1. 十分期待.....
    小弟都喜歡用改件....因為可以省回好多時間 (不過價錢貴 d )
    [版主回覆04/25/2008 05:12:00]我都期待,奈何...

    回覆刪除
  2. 照睇好快就可以埋尾喎!
    早期HG的拳頭真係好惡頂喎,手辦拳頭唔算偷雞啦!Keep Going!
    [版主回覆04/25/2008 05:12:00]還是一手一腳自己做有意思,用手辦拳頭好似滔人光咁。

    回覆刪除
  3. 只能說你真的好富貴。
    [版主回覆04/25/2008 05:05:00]我無頭髮要做癩痢啫!

    回覆刪除
  4. b club 件好貴呢,不過講真又好難搵d 番件,因為次次搵 d 番件手都係係垃圾堆中找的...
    [版主回覆04/25/2008 05:00:00]在外國那有番件買,所以只好捱 B Club 件或少用。

    回覆刪除
  5. 用補品點算偷雞呢? 只要consider首辦手掌係補品咪得law!
    [版主回覆04/25/2008 12:08:00]又係喎

    回覆刪除
  6. 手掌我用過一次就唔敢再用, 實在太貴了~
    其實自己複難唔難呢?
    [版主回覆04/25/2008 12:09:00]難!

    回覆刪除
  7. 可去信和地庫睇睇,耐唔耐有買首辦手掌,二三十蚊巳有3對手手
    [版主回覆04/25/2008 12:09:00]住香港真幸福

    回覆刪除
  8. 你住?
    [版主回覆04/26/2008 09:35:00]「艱難大」的渥太華。

    回覆刪除
  9. 龍飛真係幾正...用改件都無法...時間好多時都要用錢買返黎...
     
    [版主回覆04/26/2008 09:37:00]時間竟然可以用錢買返黎!

    回覆刪除