Translate

試鏡:HGUC Z'Gok E

江師奶為笑笑團努力替他的魔蟹造一個富動感的水景時,想起自己曾經也用魔蟹造過一個硬直的水景,於是乎就找出來繼續試鏡。有了上一次的經驗之後,今趟拍照就快得多了!


在拍照前模型經過了一點修補。首先有塵!其二是事隔多年,水面上的反光度大減,需要用一分鐘時間在水上塗上一些 Future 地板臘水。最後亦是最意外的問題,水面因為用了造型畢地,雖則是薄薄的一層,但幾年下來足以把這塊平的水面變成鍋形。(水的底板是高密度發泡膠,所以容易變形。)於是我把整塊水面向下沉,令圍板高過水面,遮住上翹了的水面。整個過程足足花了我兩分鐘時間


14 則留言:

  1. 整個過程足足花了我兩分鐘時間??
    我以為係兩個鐘添! 花兩分鐘搞到咁靚セ都抵啦.
    [版主回覆02/03/2009 11:58:00]今日好忙呀,抽兩分鐘時間都好難架!

    回覆刪除
  2. 哎呀.....水面效果真係好似,早知問下你先啦.....
    其實係點整......
    依隻魔蟹當年小弟都整過,其實以當時嚟講,出得唔錯....
    [版主回覆02/03/2009 20:20:00]小弟這個水台只是靜水,與你要的情況大有出入,所以只能作一個小小的參考。至於製作可看 模型村的介紹 。不過你現在可能已做了大半,現階段較可行的是手塗透明藍,如是者凸起的水面上透明藍會薄一點就似高光,凹下去聚厚些透明藍就自動深色些,以增加水面的凹凸感。另外現在加白頭浪甚至乎 Golden Gel 也未必太遲。

    回覆刪除
  3. 仲未到初十,小弟仲趕得切拜個年~~~~
    [版主回覆02/05/2009 11:37:00]謝,大家咁話。

    回覆刪除
  4. d水紋直係好似,
    睇嚟你真係'百忙中', 為滿足大家.
    [版主回覆02/05/2009 11:38:00]撞彩啫

    回覆刪除
  5. 我都係嗰句﹕D水有晶碧感。
    [版主回覆02/05/2009 11:39:00]那就是 Golden Gel 的功勞了!

    回覆刪除
  6. 水紋真係好正!!
    [版主回覆02/05/2009 11:44:00]謝謝。

    回覆刪除
  7. 水紋效果一流!Good  
    [版主回覆02/05/2009 11:45:00]一定是那幾日福星高照,幾好手神

    回覆刪除
  8. 水紋咁正,點都要出番個教學啦,地理堂兄!
    [版主回覆02/05/2009 11:46:00]其實早在 模型村 已出過介紹了。

    回覆刪除
  9. 名符其實係實驗型Z'gok
    [版主回覆02/05/2009 11:47:00]同意

    回覆刪除
  10. 真係水嚟架話?
    [版主回覆02/05/2009 11:58:00]好好利用個雪櫃或室外天氣的話,用真水都得架

    回覆刪除
  11. 好靚~~ 我諗起我整果d 垃圾水紋
    [版主回覆02/05/2009 11:59:00]又不必妄自菲薄,只要不放棄的話你都可以做得到的!

    回覆刪除
  12. 嘩! 好鬼死正呀!!!!!
    [版主回覆02/05/2009 11:59:00]謝謝

    回覆刪除
  13. 好索呀~
    水的效果我都想試下, 不過一定蕉梗...
    [版主回覆02/05/2009 12:05:00]又不一定嘅,你見我避重就輕,沒有波濤洶湧才有稍似的效果。所以簡簡單單的話,要做到這種效果又不是困難的,尤其是經常可以見到海水的香港人。

    回覆刪除
  14. 我今晚收到掛號,明日叫老婆去取……
    我好緊張又興奮﹗﹗
    [版主回覆02/06/2009 09:33:00]希望打開盒時係兩件而唔係三件、四件、五件……

    回覆刪除