Translate

估戲名 II

上次估戲名的遊戲實在有太多人話太容易,而在反覆思量之下,決定今趟考考大家對日本動畫電影(不是電視或 OVA)的眼光。對一般影迷來說,不見得容易,但對不少 kitdults 來說反而不太難。閒話休題,去片!


------------------------------------------------------------------------------------------------


1) 提示:<反白>不要嘗試認人</反白>


2) 提示:<反白>認人吧!</反白>


3) 提示:<反白>認完人之後,還要知道這場面是出現在那集電影中才算估中呢!</反白>


4) 提示:<反白>這是 CG 製作的一場戲。</反白>


5) 提示:<反白>如果認不到人的話,嘗試記記左面的雀仔會偶然出現於那套原著漫畫中作過場之用。雖然這種手法不見得是原作者獨有,但不是太多套漫畫受歡迎到可以拍電影,OVA,電視特輯甚至外國改篇真人版!</反白>


6) 提示:<反白>整個故事的中心都在這劇照之中</反白>


7) 提示:<反白>男主角的髮型變咗!</反白>


8) 提示:<反白>認完制服之後,還要知道這場面是出現在那集電影中才算估中呢!</反白>


9) 提示:<反白>認制服吧!</反白>


10) 提示:<反白>認完人之後,還要知道這場面是出現在那集電影中才算估中呢!</反白>


答案:


1) <反白>《星際牛仔 》(Cowboy Bebop, The Movie)</反白>
2) <反白>《鋼之鍊金術師》(Full Metal Alchemist, The Movie, Conqueror of Shamballa)</反白>
3) <反白>《機動戰士 2 - 哀戰士編》</反白>
4) <反白>《攻殼機動隊 2》(Ghost in the shell 2, Innocence)

</反白>
5) <反白>《城市獵人》(City Hunter, .357 Magnum)</反白>
6) <反白>《老人 Z》(Roujin Z)</反白>
7) <反白>《幽靈公主》(Princess Mononoke)</反白>
8) <反白>《機動警察》(Patlabor, The Movie)</反白>
9) <反白>《人狼》(Jin-Roh)</反白>
10) <反白>《犬夜叉 2 - 鏡中的夢幻城》 (InuYasha, The Movie 2: The Castle Beyond the Looking Glass)</反白>

20 則留言:

  1. 今次好D喇, 又D難度.
    1同3我都估唔到. 1 未睇過所以唔知... 3 就估錯咗, 我以為係士郎正宗套Black Magic M66..
    [版主回覆02/28/2009 13:41:00]《城市獵人》你都估到,利害!
    洗唔洗借 1 過你睇?

    回覆刪除
  2. 第三套係高達啦,美莉出浴,阿寶整水喉o麻。雖不比馬茜出浴經典,但都係難忘一段。
    [版主回覆02/28/2009 13:38:00]全中,但難就難在是出現在三套電影中那一套  

    回覆刪除
  3. 9 是紅眼鏡。
    [版主回覆02/28/2009 13:36:00]原來香港人譯做《紅眼鏡》!

    回覆刪除
  4. 1 你是指認嘗試認狗耶?哈。
    [版主回覆02/28/2009 13:34:00]除非你認得戴了南瓜頭的 Edward,否則隻狗 Ein 是最大的線索。

    回覆刪除
  5. 幾乎全軍覆沒,只估到 《幽靈公主》和《攻殼機動隊 2 》,其餘全未看過。 除左《幽靈公主》,其餘多套(包括《攻殼機動隊 2 )都「好似」 係香港無公映,只係賣三區 dvd,所以唔係好 fair 。我原以為我有丁屎咁多(十分一啦)嘅 Kidult 氣味 ,而家知道原來連捉車邊都無資格。
    [版主回覆02/28/2009 23:49:00]大家得啖笑,無需太介意。我出這十題不是想難倒別人,只是想找些另類電影讓一些常光臨這裡的卜友回憶一下這些似曾相識的片段矣。

    回覆刪除
  6. 中了1,2,5,8,9……
    我認輸了……
    [版主回覆03/01/2009 23:10:00]《幽靈公主》你估唔中,可能太唔近你杯

    回覆刪除
  7. 我只知機動戰士同城市獵人, 其他全部都唔知...
    原來我係好少睇漫畫的..
    [版主回覆03/01/2009 23:11:00]當中不乏好戲,是值得一睇的。

    回覆刪除
  8. 好啊! 唔該先! 不過我對3有與趣多D, 呢套嘢我有精裝VCD一套, 但無睇過電影版, 可否順手借埋呢?
    [版主回覆03/03/2009 11:48:00]當然無問題!

    回覆刪除
  9. 好多都冇睇過~經典的城市獵人 幽靈公主 機動警察 高達 等等都認得 其他電影板本好多都分唔到 ,命中率只有一半 估唔到你係個"大唔透" , 咁鐘意睇動畫 令我最懷念的是廣東話配的 城市獵人 , 講真,我覺得以前的 廣東話 配音仲好過日本原裝配~諗起IQ博士都好正 http://www.youtube.com/watch?v=1U0e4vj1YWU
    [版主回覆03/03/2009 11:52:00]我這幾年已經少 睇動畫了
    現在偶然返香港,在電視聽到配了廣東話的動畫反而有點不習慣,還是寧願聽日文看字幕。

    回覆刪除
  10. 依個易估好多喎!!! 我只係估唔到1、4&7炸~
    [版主回覆03/03/2009 11:54:00]我都估到你這次會比上次估 中得多

    回覆刪除
  11. 我只估唔到 5, 6
    有 d 是憑你看過的卡通估的
    [版主回覆03/03/2009 11:57:00]話明係估,當然不限於翻查記憶中的畫面;憑各方面的蛛絲馬跡去推敲才好玩嘛!

    回覆刪除
  12. o..no..我只睇了2套.= ="" 我要去溫下書先得啦.= ="""
    [版主回覆03/03/2009 11:58:00]要囉,快快去溫書啦

    回覆刪除
  13. 喂,多倫多呢排係咪雪災?
    睇新聞零下 15度……
    [版主回覆03/03/2009 20:08:00]似乎是美國而不是多倫多落大雪,而零下 15度對多倫多也不是問題。美國佬對大雪的應對能力遠不如加拿大人,所以一落大雪大小城鎮就亂七八糟。

    回覆刪除
  14. 3,4,6真係估唔到...
    [版主回覆03/04/2009 10:32:00]6) 係特別難的,如果不是有大友克洋參與的話,恐怕知名度會更低。

    回覆刪除
  15. To 鯊兄:
    呢便風涼水冷, 風和日麗, 陽光普照...
    不過隔籬鄰紐約市就有44cm雪, 呢便叫小兒科, 佢哋就大陣象囉 .
    [版主回覆03/06/2009 12:27:00]紐約市雖然在雪帶,但紐約人冬天汽車多數不用雪軚的。

    回覆刪除
  16. 紐約雪災我都有聽到。
    聽講話o的家長插市長話做乜咁遲才宣佈停課。我以為只有香港才會咁粥同咁膠。
    [版主回覆03/06/2009 12:29:00]44cm 雪,災乜春呀? 911 後紐約人總係小題大做!

    回覆刪除
  17. 我認輸了!!!!
    [版主回覆03/06/2009 12:24:00]贏輸唔緊要,最緊要得啖笑

    回覆刪除
  18. 我估到3,5,7其它唔知
    [版主回覆03/06/2009 12:25:00]似乎你不算動畫迷了!

    回覆刪除
  19. 我估中 3,5,7,8.....only....
    [版主回覆03/09/2009 11:07:00]似乎《城市獵人》當年在香港相當受歡迎,很多人都估中呢!

    回覆刪除
  20. 估中 2,4,7,10
    [版主回覆03/14/2009 23:03:00]似乎你比較熟悉近年的動畫喎!

    回覆刪除