Translate

世上只有媽媽好

世上只有媽媽好,如果有個不好的兒子,那就顯得媽媽更加好!我為人子女,抱著一副「我不入地獄,誰入地獄」的心腸,在這個母親節的日子,獻給家母下面一堆洗了但未熨的恤衫,好讓她在下星期於渥太華小住一週時有點事忙打發時間!


9 則留言:

  1. 你真孝順啊 !! ~
    不過係呢個日子, 係要特別做返 d 野孝順下 ~
    [版主回覆05/12/2009 10:11:00]呢個日子,真係要做返啲特別野。飲茶灌水之外,仲要車佢四百多公里由多倫多去渥太華

    回覆刪除
  2. 哈哈,真係設想周到。
    [版主回覆05/12/2009 10:16:00]係呀,如果佢太得閒比佢摷到啲豉油碟就煩了

    回覆刪除
  3. 呢個仔真係好孝順,伯母可能成個星期仲要煮飯、抹地... 好有成就感。
    [版主回覆05/12/2009 10:17:00]抹地是不必,有馬沙搞掂

    回覆刪除
  4. 一定又係D鬼妹同蘇蝦啦, 搞到伯母要避走渥城, 唉! 阿尖真係唔生性.
    不過都好嘅, 睇實D佢等佢咪成日搞嘢..
    [版主回覆05/12/2009 10:18:00]睇實一個禮拜又有乜用?

    回覆刪除
  5. 煮番餐俾aunti啦 (不過我諗會係the other way around多... )
    [版主回覆05/12/2009 10:19:00]然後要佢扣喉?!

    回覆刪除
  6. 你這份禮真大
    [版主回覆05/12/2009 10:20:00]其實還有幾件恤衫幾個月前洗了未熨沒有攝入鏡頭內

    回覆刪除
  7. 唔洗扣喉咁大鑊吖話? 至多咪將糖當鹽落... 但aunti一定甜到入心喎
    [版主回覆05/13/2009 05:28:00]你對我咁有信心呀

    回覆刪除
  8. 還好不是放了幾個月沒有洗
    [版主回覆05/13/2009 05:25:00]咁世上有洗衣機這東西!

    回覆刪除
  9. 話唔定 aunti 會帶幾箱豉油碟比你送飯呢~~~~
    [版主回覆05/13/2009 05:24:00]佢嘅 taste 都咪鬼信啦!

    回覆刪除